۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
اتکا به دانش‌بنیان‌ها در کشور نهادینه شده است
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

اتکا به دانش‌بنیان‌ها در کشور نهادینه شده است

مرادی، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: خوشحالیم که دستاورد نظام جمهوری اسلامی بعد از ۴۰ سال این است که اتکا به نیروی داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور نهادینه شده است.

به گزارش بازار به نقل از شانا، احمد مرادی، امروز (دوشنبه، ۲۲ دی‌ماه) در آیین امضای قرارداد مرحله سوم طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت گفت: امروز شاهد امضای قراردادهای بزرگ نفتی هستیم که ۱۰۰ درصد آن توسط نیروهای داخلی انجام می‌شود که برای آن از وزیر نفت و همکاران پرتلاش او تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه با تعامل و همکاری می‌توان کارهای بزرگی در کشور انجام داد، افزود: امروز نعمت خدادادی به نام نفت در  کشور ما وجود دارد، بنابراین چگونه استفاده کردن و چگونه بهره‌ بردن از این نعمت بسیار مهم است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: خوشحال و خرسندیم که دستاورد نظام جمهوری اسلامی بعد از ۴۰ سال این است که هم‌اکنون اتکا به نیروی داخلی،  شرکت‌های دانش‌بنیان، اشتغال مؤثر در کشور و استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص و عدم وابستگی به خارج در کشور نهادینه شده است.

مرادی یادآور شد: امروز شاهد آن هستیم که در هفت استان برخوردار کشور در حوزه نفتی، شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگی فعالیت می‌کنند که ۱۰۰ درصد نیروهای آن داخلی هستند و این مهم بیانگر توانایی بالای ما در بخش نیروی انسانی است که امروز در قالب قراردادهای بزرگ نفتی نشان داده شده است.

کد خبر: ۶۶٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha