۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
 ۸ پروژه سفر رئیس جمهوری در مازندران تکمیل شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران:

۸ پروژه سفر رئیس جمهوری در مازندران تکمیل شد

ساری- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: تاکنون هشت پروژه سفر رئیس جمهور در استان تکمیل شد و بقیه نیازمند تامین اعتبار است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری مازندران، مهدی رازجویان در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران که با حضور نمایندگان نهاد ریاست‌جمهوری و مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد، افزود: اتمام پروژه‌های بزرگ استان نیاز به تخصیص اعتبارات کافی دارد.

وی ادامه داد: در حوزه‌های مختلفی مانند فرهنگی، آب‌رسانی، ورزشی، راه، کشاورزی، بهداشت و درمان و ... پروژه‌هایی از سفر ریاست‌ جمهور به استان مصوب شد که با تزریق اعتبارات کافی می‌توان تعدادی از آنها را تا قبل از اتمام دولت دوازدهم به پایان رساند.

رازجویان تصریح کرد: پروژه‌هایی مانند تالار مرکزی مرکز استان، کارخانه‌زباله‌سوز ساری و سالن ۶هزار نفره ماهفروجک، پروژه آبرسانی به شهرهای گروه الف، آبگیری سد گلورد و پل گهرباران به فرح‌آباد پیشرفت خوبی داشتند که با تخصیص به موقع اعتبار می‌توان آنها را طی چند ماه آینده افتتاح کرد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه هشت پروژه از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به مازندران تا به امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌ است، افزود: ۳۵ پروژه دیگر با تزریق اعتبارات کافی به پایان خواهند رسید.

رازجویان با اشاره به اتمام پروژه زباله‌سوز نوشهر و افتتاح آن، اظهار داشت: با توجه به مشکلات زباله و پسماند در استان اتمام پروژه‌های حوزه پسماند در اولویت استان قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: در سال جهش تولید تلاش شده تا با اولویت‌بندی کردن پروژه‌ها، شاهد پیشرفت عملیات اجرایی پروژه‌های مهم استان باشیم.

رازجویان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان جهت تخصیص اعتبارات پیگیری‌های بیشتری داشته باشند، ابراز امیدواری نمود که خروجی این جلسات هموار کردن مسیر تخصیص اعتبارات باشد.

کد خبر: ۶۶٬۷۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha