۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
ستاد اجرایی فرمان امام در پایانه مرزی مهران استراحتگاه دائمی می‌سازد
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره):

ستاد اجرایی فرمان امام در پایانه مرزی مهران استراحتگاه دائمی می‌سازد

ایلام- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی( ره) گفت: احداث یک مجموعه استراحتگاه خدماتی، رفاهی، فرهنگی و پشتیبانی به صورت دائمی در پایانه مرزی مهران در دستور کار ستاد قرار دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهران، مجتبی ابراهیمی در کمیته اربعین استان ایلام در مرز مهران اظهار داشت: این استراحتگاه دائمی در طول سال به زائران ایرانی و عراقی که از این پایانه تردد خواهند کرد خدمات ارائه می‌دهد و بیشترین فعالیت آن در ایام راهپیمایی اربعین است.

وی افزود: نیازمندی‌های استان ایلام در زمینه اربعین احصا شده است که بر اساس اولویت‌بندی‌ها به آنها پرداخته و رسیدگی می‌شود هر چند که ستاد فرمان اجرایی به تنهایی امکان تامین و رفع همه مشکلات را ندارد.

ابراهیمی با بیان اینکه اربعین یک پروژه مذهبی، فرهنگی، اجتماعی در ایران و سطح بین‌الملل است، یادآور شد: خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اربعین یکی از وظایف و دستورالعمل‌های ستاد است که مشتاقانه آن را در دستور کار خود دارد.

وی اضافه کرد: در کنار خدمات‌رسانی به زائران اربعین، رسیدگی به مردم استان ایلام به ویژه ساکنان شهرستان مهران که میزبانان اصلی زائران هستند و کاهش محرومیت‌ها و فقر در این منطقه از دیگر برنامه‌های ستاد است.

کد خبر: ۶۶٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha