۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
تخصیص ردیف اعتبارات برای تولید واکسن کرونا در بودجه ۱۴۰۰ | رایزنی با قالیباف و نادران
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

تخصیص ردیف اعتبارات برای تولید واکسن کرونا در بودجه ۱۴۰۰ | رایزنی با قالیباف و نادران

شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: به طور حتم باید در بودجه سال ۱۴۰۰ اعتباراتی در زمینه تولید واکسن کرونا در کشور دیده شود و ما هم در این زمینه رایزنی هایی با رئیس مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰خواهیم داشت.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با واکسن آنلاین ، با اشاره به حمایت از تولید واکسن کرونای ایرانی درکشور گفت: قطعا  مجلس باید در فصل بودجه به روند تولید واکسن کرونا ایرانی در کشور کمک  و اعتباراتی در این زمینه پیش بینی کند.

این نماینده مجلس اظهارداشت: حرف ما  این است که ما حاضریم به عنوان پیش خرید ۵۰ و یا ۱۰۰ میلیون دلار برای واکسن کرونا بپردازیم  و چرا نباید از شرکت های داخلی حمایت کنیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه متاسفانه برای تولید واکسن کرونا در بودجه سال ۱۴۰۰ اعتباراتی پیش بینی نشده است، تصریح کرد: علت این مسئله هم این است که دولت بیشتر به دنبال خرید واکسن کرونا از خارج از کشور بود.

شهریاری تاکید کرد: به طور حتم باید در بودجه سال ۱۴۰۰ اعتباراتی در زمینه تولید واکسن کرونا در کشور دیده شود و ما هم در این زمینه رایزنی هایی با رئیس مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰خواهیم داشت چراکه قطعا باید اعتباراتی درباره تولید واکسن کرونا در بودجه سال ۱۴۰۰ دیده شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: ضمن اینکه در دنیا این طور نیست که اگر یک ریال برای پژوهش خرج کنید قطعا باید به سرانجام برسد ؛یعنی اگر ما پولی هم هزینه کردیم و اما به نتیجه نرسیدیم این به معنای شکست نیست.

کد خبر: ۶۶٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha