۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
برخی مناطق آزاد را متضاد با برنامه‌های اقتصاد مقاومتی می‌دانند
نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس:

برخی مناطق آزاد را متضاد با برنامه‌های اقتصاد مقاومتی می‌دانند

اردبیل- موسوی، نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه برخی مناطق آزاد را متضاد با برنامه‌های اقتصاد مقاومتی می‌دانند، گفت: مناطق آزاد بستری مناسب برای رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال است.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مناطق آزاد بستری مناسب برای رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال است و چاره آن رفع نقاط ضعف است تا بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها تمام مشکلات و موانع را برطرف کنیم.

وی با اشاره به این که برخی افراد مناطق آزاد را با اقتصاد مقاومتی در تضاد می‌دانند، بیان کرد: علی‌رغم این مسئله مقام معظم رهبری نسبت به فرصت‌ها و مزایای مناطق آزاد اقتصادی تمامی نظرات خود را ارائه کرده‌اند و این بستر را مهم و حائز اهمیت برشمرده‌اند.

نائب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به تمامی موضوعات با عنوان همه یا هیچ نگریسته شود و بدون شک هر حوزه یا موضوعی دارای نقاط ضعف و قوت است که باید در راستای رفع نقاط ضعف اقدامات اساسی انجام یابد و نقاط قوت تقویت‌سازی شود.

موسوی ادامه داد: باید این مسئله در نظر گرفته شود که اقتصاد در مجموع مشکل دارد اما نباید برای حل مشکلات اقتصادی تمامی ارکان اقتصادی را نفی کرد بلکه باید با تقویت مسیرهای صحیح راه رسیدن به اهداف مورد نظر را محقق کرد.

وی اظهار کرد: از بین بردن یک ساختار برای ایجاد ساختاری جدید نمی‌تواند همیشه به صلاح باشد بلکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای تحقق اهداف مورد نظر استفاده شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۶۶٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha