۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
بازگرداندن ارز دست صادر کنندگان کشمش ملایر را بسته است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بازگرداندن ارز دست صادر کنندگان کشمش ملایر را بسته است

همدان - بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برگرداندن ارز به کشور عمده مشکل صادرکنندگان کشمش در شهرستان ملایر است.

هادی بیگی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اگر کسی دلش برای تولید می سوزد باید در مورد مشکلات گذشته واکاوی و آسیب شناسی انجام دهد، عنوان کرد: عمده مشکلات صادرکنندگان کشمش ملایر چگونگی برگرداندن ارز کالاهای صادر شده است که اگر بخواهیم این مشکل حل شود باید این موضوع را مورد آسیب شناسی جدی قرار دهیم.

وی عنوان کرد: برای بازگرداندن ارزهای خارج شده حتی خودحاکمیت هم مشکل دارد چه برسد به صادر کنندگان کالا و محصولات در حالی که بایستی در این خصوص و برای حل مشکل یا ارز وارد کنیم یا اینکه  برای رفع مشکل چاره ای اندیشیده شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای هر کار اصولاً پیگیری کننده ای لازم است، اضافه کرد: کار را پس از اینکه شناختیم باید پیگیری کننده مشخصی داشته باشد و یک مسیر مشخصی که با آن بتوان در مورد مسائل پرسشگر و سوال کننده بود داشته باشیم، به طور مثال در حال حاضر، در رابطه با خودرو هنوز معلوم نیست باید از چه مرجعی سوال شود؟

در کشور با تعدد مراکز تصمیم گیری مواجه هستیم
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور با تعدد مراکز تصمیم گیرنده مواجه هستیم، عنوان کرد: در رابطه با رسیدن به جواب سوال ها و پیگیری مشکلات نمی شود از ۲۰ نفر بازخواست کرد و باید مدل را طوری قرار داد که بتوانیم در راستای رسیدن به جواب مسائل از یک نفر خاص بازخواست کنیم.  

بیگی نژاد عنوان کرد: در راستای انجام و پیشرفت کارها و اقدامات باید در هر نهاد و سازمانی یک کارگروه یا یک شخص خاص انتخاب شود و انجام کارها را به آن ها بسپاریم و از آن ها بخواهیم که در مورد مسائل پاسخگو باشد تا جایی که مدام در مورد پیشرفت کارها  مورد پایش و ارزیابی قرارگیرند.  

وی به تصمیمات غلطی که در گذشته اتخاذ شده، اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته، تصمیماتی اتخاذ شده که امروز  به صورت ساختار در جامعه مطرح است در حالی که این ساختارها به نوبه خود مشکلاتی را در برداشته است. 

کد خبر: ۶۶٬۵۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha