۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
از تولید واکسن کرونای ایرانی حمایت جدی می‌کنیم| سابقه ۱۰۰ ساله در تولید واکسن داریم
نماینده مردم اراک در مجلس:

از تولید واکسن کرونای ایرانی حمایت جدی می‌کنیم| سابقه ۱۰۰ ساله در تولید واکسن داریم

علی اکبر کریمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید در این شرایط از تولید واکسن ایرانی حمایت جدی داشته باشیم چراکه مطمئن ترین راه استفاده از واکسن تولید داخل است که بحمدالله مراحل پایانی خود را می گذراند و می تواند با گستردگی در اختیار مردم قرار بگیرد.

علی اکبر کریمی در گفت و گو با واکسن آنلاین، با اشاره به تولید واکسن کرونای ایرانی در کشور گفت: بخش واکسن مبحث مهم و ضروری است که با سلامت مردم سروکار دارد.

وی تاکید کرد: قطعا در این حوزه رفتارهای متقلبانه ای از سوی کشورهای غربی در حوزه تولید واکسن و دارو مشاهده شده که تجارب تلخی در سطح دنیا وجود دارد و ایران هم موضوع خون‌های آلوده ای که از فرانسوی ها دریافت کرد و باعث بیماری‌های مختلف شد را فراموش نمی کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ما هنوز در دنیا در رابطه با موضوع واکسن کرونا هیچ تجربه تائید شده‌ای را نداریم اظهارداشت: از سویی دیگر ما یک سابقه صد ساله در تولید واکسن داریم و نهادها و موسسات علمی مختلفی هم در خصوص تولید واکسن کرونا تحقیقات خود را شروع کرده و به نتایج خوبی هم دست پیدا کرده اند.

کریمی تصریح کرد: احتیاط و عقل و تدبیر حکم می کند که ما به واکسن هایی روی بیاوریم که اطمینان کامل به صحت و سلامت آن داشته باشیم.

این نماینده مجلس اظهارداشت: ما باید در این شرایط از تولید واکسن کرونای ایرانی حمایت جدی داشته باشیم چراکه مطمئن ترین راه استفاده از واکسن تولید داخل است که بحمدالله مراحل پایانی خود را می گذراند و می تواند با گستردگی در اختیار مردم قرار بگیرد.

کد خبر: ۶۶٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha