۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
 ۱۲ هزار پرونده واحدهای مسکونی سیل زده ایلام به بانک معرفی شدند
مدیرکل بنیاد مسکن ایلام:

۱۲ هزار پرونده واحدهای مسکونی سیل زده ایلام به بانک معرفی شدند

ایلام - مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۸۳۴ پرونده از مجموع واحدهای احداثی، تعمیری و معیشتی سیل زده به بانک‌های عامل استان برای دریافت تسهیلات ارجاع داده شد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن ایلام، حبیب الله محبی اظهار کرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۸۳۴ پرونده از مجموع واحدهای احداثی، تعمیری و معیشتی سیل زده ایلام برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل ارجاع داده شده که از این تعداد پرونده واحدهای معرفی شده به بانک‌های عامل استان دو هزار و ۱۵۵ واحد احداثی، هشت هزار و ۵۲۶ واحد تعمیری و دو هزار و ۱۵۳ واحد نیز مربوط به واحدهای معیشتی بوده است.

وی از عقد قرارداد ۱۰ هزار و ۵۴۷ مورد از واحدهای سیل‌زده به بانک‌های عامل ایلام خبر داد و افزود: با توجه به تاکید مدیریت ارشد استان بر شتاب و همکاری همه جانبه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان پرداخت تسهیلات روند رو به رشد گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی واحدهای سیل زده احداثی و تعمیری یادآور شد: تاکنون دو هزار و ۱۳۳ مورد آواربرداری، یک هزار و ۹۷۹ مورد پی کنی ساختمان، یک هزار و ۹۳۶ مورد آرماتور بندی و یک هزار و ۶۱۲ مورد دیوار چینی نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

به گفته محبی کار اجرایی یک هزار و ۲۴۰ واحد به مرحله سقف و یک هزار و ۱۰۴ واحد مسکونی سیل زده نیز پایان یافته است.

وی با بیان اینکه کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر از روند بازسازی مناطق سیل زده بازید و سرکشی می‌کنند، گفت: کیفیت ساخت منازل روستایی همواره مورد تاکید بنیاد مسکن بوده و به هیچ وجه اجازه داده نمی‌شود مصالح کم دوام و نامرغوب در ساخت و ساز منازل روستایی استفاده شود.

کد خبر: ۶٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha