۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
 اقتصاد کشور باید قوی شود/ «انتظار» بدترین سیاست است
وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت:

اقتصاد کشور باید قوی شود/ «انتظار» بدترین سیاست است

غضنفری، وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت بر لزوم تقویت و کارآمدی همه جانبه اقتصاد در کشور تاکید کرد.

به گزارش بازار، «مهدی غضنفری» افزود: ضعیف بودن اقتصاد کشور باعث می شود دیگران به مرزها، فرهنگ، بازار و دیگر داشته های این آب و خاک طمع داشته باشند.

وی اظهارداشت: جدا از این که کشور درگیر تحریم است یا درگیر تحریم نیست باید از حیث اقتصادی در منطقه سر آمد باشد.

وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت گفت: نابسامانی های اقتصادی که امروز همه در کشور شاهد هستند متاثر از تحریم ها یا سوء مدیریت است.

وی افزود: ادامه این وضعیت باعث فرار سرمایه ها، ایجاد یاس و نا امیدی در بین فعالان اقتصادی، عدم استفاده از ظرفیت های اقتصادی کشور و بسیاری موارد دیگر می شود.

غضنفری ضمن اشاره به این جمله که «انتظار» بدترین سیاست است، اظهارداشت: این انتظار اقتصاد را شرطی و باعث عدم شکل گیری سرمایه گذاری های بلند مدت در کشور خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه کشور از ظرفیت های اقتصادی بسیار بالایی برخوردار است، گفت: سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها باید به نحوی باشد که ضمن برداشتن موانع از جلوی پای تولید کنندگان، کارآفرینان، صنعتگران، معدن کاران و غیره اقتصاد مملکت هر روز نسبت به گذشته شکوفاتر شود.

وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت افزود: اینکه مسئولان در اتاق های خود بنشینندو فرمان صادرکنند مبنی بر اینکه موانع تولید باید رفع یا قیمت ها باید کنترل شود با چنین رفتارها و جهت گیری هایی مشکلات کشور برطرف نخواهد شد.

کد خبر: ۶۶٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha