۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
مطالبات شرکت گاز کردستان ۷۷۶ میلیارد ریال است
مدیرعامل شرکت گاز کردستان:

مطالبات شرکت گاز کردستان ۷۷۶ میلیارد ریال است

کردستان- فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: مجموعه مطالبات مشترکات شرکت گاز استان در سال جاری به ۷۷۵ میلیارد و ۹۱۰ میلیون و ۷۵۸ هزار ریال رسیده است.

احمد فعله‌گری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در حال حاضر کل مطالبات مشترکان استان اعم از خانگی، صنعتی، عمومی و ادارات  ۷۷۵ میلیارد و ۹۱۰ میلیون و ۷۵۸ هزار ریال است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این مطالبات مربوط به اماکن و تاسیسات دولتی، مشترکان خانگی، نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج و کارخانه سیمان اضافه کرد: در مجموع ۸۷ درصد از طلب شرکت گاز استان مربوط به اماکن و تاسیات دولتی، نیروگاه و واحدهای صنعتی است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اعلام اینکه طی ۹ ماهه امسال دو میلیارد و ۱۱۲ میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شده است، گفت: این میزان مصرف گاز نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

فعله‌گری یادآور شد: میزان مصرف گاز مشترکان استان در آذرماه امسال که دمای هوا نسبت به ماه های دیگر پاییز کاهش پیدا کرد، ۳۴۵ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۸۶۱ مترمکعب بود.

وی تعداد مشترکان استان را ۵۵۷ هزار مشترک ذکر و اضافه کرد: میزان مصرف گاز در آذر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

کد خبر: ۶۶٬۳۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha