۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
 ساخت مجتمع اداری در مازندران الزامی است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

ساخت مجتمع اداری در مازندران الزامی است

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران ساخت مجتمع اداری را در مرکز استان امری ضروری دانست.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه سایت اداری در استان معضل و نارضایتی ایجاد کرده است، افزود: مجتمع سازی سیستم اداری در دستور کار قانون بودجه و استان قرار دارد و این طرح شروع شده است.

وی همچنین با اشاره به فروش اموال مازاد گفت: باید اموال هزینه ساز مانند خانه های سازمانی را واگذار و فروخت و اقداماتی در این زمینه شروع شده است.

غلامی راد بر لزوم حمایت از صنعت خودرو در استان تاکید کرد و گفت: این صنعت برای پویایی و رونق نیازمند حمایت ویژه است و باید موانع فراروی را رفع کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران بر لزوم ساماندهی پسماند در استان تاکید کرد و گفت: طبق سند آمایش باید مراکز دفن زباله در استان ساماندهی شود و اعتباراتی در این بخش دیده شده است.

وی گفت: برای پروژه زباله سوز نوشهر در سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده و این پروژه با حضور مجازی رئیس جمهور افتتاح شد و برای پروژه زباله سوز ساری نیز ۵۰ میلیارد تومان در قالب سفر نوبخت اعتبار گذاشته شده است.

غلامی راد یادآور شد: نقشه راهبردی و مطالعاتی پسماند استان در دست مطالعه است و به زودی نهایی و در شورای برنامه ریزی تصویب می شود.

کد خبر: ۶۶٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha