۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
۳۲ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی ایلام پرداخت شد
مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی ایلام:

۳۲ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی ایلام پرداخت شد

ایلام- ابراهیمی، مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی ایلام گفت: در سال جاری ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: کشاورزی به عنوان مهمترین بخش استان ایلام برای تولید و اشتغال شناخته می شود و جهاد کشاورزی هرساله از طرح های تولیدی این بخش حمایت می کند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۲۱۸ فقره پرونده تسهیلاتی در بخش واحدهای تولیدی کشاورزی استان به بانک های عامل معرفی شـده است، گفت: در سال جاری تاکنون تعداد ۵۴ فقره پرونده با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی ایلام عنوان کرد: این تسهیلات با بهره ۱۰ تا ۱۴ درصـد باز پرداخت یکساله تا ۵ ساله به زیر بخش‌های مختلف کشـاورزی از جمله رسـته های آب و خاک، صـنایع تبـدیلی تکمیلی، امور دام، طیور، گلخانه، گیاهان دارویی و ...پرداخت شده است.

وی گفت: تسهیلات به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی برای رونق تولید و اشتغال ادامه دارد.

ابراهیمی از توسعه طرح های آبیاری نوین در ایلام نیز خبر داد و گفت: هر ساله اعتبارات خوبی به‌صورت بلاعوض و به منظور استفاده بهینه از منابع آب و بهره مندی از روش‌های نوین آبیاری بارانی و قطره ایی به استان اختصاص می‌یابد.

کد خبر: ۶۶٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha