۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
حمایت از سرمایه گذاران بهترین راه برای ایجاد اشتغال است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

حمایت از سرمایه گذاران بهترین راه برای ایجاد اشتغال است

بناب- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینکه سرمایه گذاران را نباید در بروکراسی اداری درگیر کرد، گفت: حمایت از سرمایه گذاران بهترین راه برای ایجاد اشتغال است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در نشست کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بناب با بیان اینکه مسئولان شهرستان باید برای تسهیل امور سرمایه گذاران پیش قدم باشند اظهار داشت: نباید اجازه دهیم تا سرمایه گذاران درگیر بروکراسی های اداری شوند و باید در راستای حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال همگام با سرمایه گذاری پیش برویم.

وی با اشاره به آمار ۱۳ درصدی نرخ بیکاری از زبان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل های بسیار بالای شهرستان نباید اجازه دهیم حتی یک نفر هم بیکار در شهرستان بناب وجود داشته باشد.

باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات شهرستان و کاهش نرخ بیکاری از مسئولان شهرستان انتظار داریم شبانه روزی برای خدمت به مردم و اشتغال زایی و افزایش تولید در شهرستان تلاش کنند.

کد خبر: ۶۶٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha