۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
لزوم اقدام فوری در زمینه ایمن سازی و ترمیم راه های اسدآباد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس خواستار شد:

لزوم اقدام فوری در زمینه ایمن سازی و ترمیم راه های اسدآباد

همدان - نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تخصیص اعتبار برای تکمیل روشنایی گردنه اسدآباد به شکل برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت را امری ضروری دانست و همچنین خواستار اقدام فوری در زمینه بهسازی، ایمن سازی و ترمیم راه های این شهرستان شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان؛ کیومرث سرمدی با اشاره به اینکه گردنه اسدآباد یکی از پر ترافیک ترین جاده های غرب کشور و از محورهای برفگیر و حادثه خیز است، اظهار کرد: هر ساله شاهد بروز حوادث تلخی در این گردنه هستیم که فوت و جراحت شدید، بخشی از این حوادث هستند.

وی با اشاره به اینکه اتصال استانهای دیگر به غرب کشور، تردد میلیونی زائرین اربعین و ترانزیت بار به وسیله ماشینهای سنگین تنها بخشی از ظرفیت های این محور است، افزود:  اخیرا و با پیگیری های انجام شده شاهد نصب نیوجرسی های سیمانی در این نقطه هستیم که موجب کاهش تصادفات رخ به رخ می شود اما در این زمینه نیازمند اعتبارات لازم هستیم.

نصب نیوجرسی موجب کاهش تصادفات در گردنه اسدآباد می شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نیز  گفت: تعریض یا ایجاد تونل در گردنه جزو طرح های ملی است اما راه حلی مانند نصب نیوجرسی یک طرح خوب برای کاهش تصادفات است.

صفر صادقی راد افزود: اکنون نصب نیوجرسی و نوسازی روشنایی دو کار مهمی است که انجام می شود.

مدیرکل راهداری استان همدان با بیان اینکه نصب نیوجرسی موجب کاهش حوادث می شود، یادآور شد: نیوجرسی ها، قابلیت نصب سیستم روشنایی را نیز دارند که همزمان با مستقر کردن بر روی آنان قرار می گیرد.

صادقی راد اضافه کرد: تنها پیمانکار نیوجرسی استان همدان در چند نقطه مشغول کار است و برای سیستم از لحاظ مالی به صرفه نیست از استانهای دیگر پیمانکار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه تمام گردنه مجهز به نیوجرسی خواهد شد، گفت: به پیمانکار سفارش شده اسدآباد را در اولویت نصب نیوجرسی قرار دهد.

کد خبر: ۶۶٬۲۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha