۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
نمایندگان مجلس در جهت افزایش بودجه آذربایجان شرقی تلاش کنند
استاندار آذربایجان شرقی:

نمایندگان مجلس در جهت افزایش بودجه آذربایجان شرقی تلاش کنند

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر توجه نمایندگان مجلس به بهره مندی بیشتر استان از بودجه ۱۴۰۰، گفت: تقویت سهم بودجه ای استان، نقش مهمی در پیشبرد پروژه های عمرانی و سایر اقدامات زیر ساختی و مورد نیاز استان خواهد داشت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه هیچ مشکل امنیتی در استان وجود ندارد، افزود: همدلی و وحدت حاکم بر استان آذربایجان شرقی، مرهون همکاری و تعامل بسیار خوب مدیران دولتی و قضایی، نمایندگان و به خصوص راهنمایی های ارزنده نماینده ولی فقیه در استان است.

وی با اشاره به راه اندازی مجمع مشورتی استان با حضور نماینده ولی فقیه و تمامی مسئولان و نمایندگان سابق و فعلی استان اظهار کرد: همه با هم برای توسعه و پیشرفت استان، هم پیمان شده ایم و بدون دخالت دادن نگرش های سیاسی، در مسیر تحقق این مهم تلاش می کنیم.

پورمحمدی اضافه کرد: بر این باور هستیم که تقویت همدلی و همراهی همه جانبه در استان، باعث انجام کارهای بزرگ و رفع بسیاری از مشکلات استان می شود.

وی ادامه داد: به رغم مشکلاتی همچون کرونا و تحریم های ظالمانه غرب بر علیه جمهوری اسلامی، برنامه های اقتصادی و فعالیت های عمرانی استان با قدرت بیشتر ادامه دارد.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص وضعیت شیوع بیماری کرونا گفت: در حال حاضر تمام شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند و امیدواریم با همراهی مردم به سمت وضعیت های سفید حرکت کنیم.

وی از مشارکت تمامی دستگاه های مسئول و همراهی مردم در اعمال محدودیت های هوشمند کرونایی گفت: افزایش حساسیت مردم نسبت به ویروس کرونا، تلاش شبانه روزی کادر درمان و همچنین همراهی سپاه و بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی از اصلی ترین عوامل کاهش آمار مبتلاهاست و امیدواریم از این پس نیز شاهد عادی انگاری شرایط نباشیم.

پورمحمدی ادامه داد: تا آخرین روز و ساعت خدمت خود، برای رفع مشکلات استان و توسعه پایدار تلاش می کنیم و با حرکت در محور و مسیر اعتدال، برنامه های خود را پیش می بریم.

وی در همین راستا گفت: تمامی مدیران موظف هستند که با تلاش بیشتر وظایف خود را در سال پایانی دولت انجام دهند و هیچ گونه کوتاهی و کم کاری را تحمل نخواهیم کرد.

کد خبر: ۶۶٬۱۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha