۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
بخش خصوصی در تامین و عرضه اقلام مورد نیاز مردم همدان همکاری کند
معاون استاندار همدان:

بخش خصوصی در تامین و عرضه اقلام مورد نیاز مردم همدان همکاری کند

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تاکید بر اینکه از بخش خصوصی به عنوان مباشر برای تامین و عرضه اقلام مورد نیاز استان همدان استقبال می‌کنیم، گفت: اگر نیاز باشد تسهیلات بانکی به این افراد ارائه می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، ظاهر پورمجاهد ظهر پنج شنبه با در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان کنترل و نظارت را در حفظ آرامش بازار موثر دانست و گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال تیم‌های بازرسی استان همدان تقویت می‌شوند.

وی با یادآوری اینکه بازرسی استان همدان کمبود نیرو دارد و با تامین منابع مورد نیاز این مشکل حل می‌شود، افزود: هرچه به ایام پایانی سال نزدیک می شویم باید در زمینه تامین و توزیع اقلام اساسی دستگاه های دیگر، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان را یاری کنند تا عرضه و تقاضا به تعادل برسد.

پورمجاهد با تاکید بر اینکه از بخش خصوصی به عنوان مباشر برای تامین و عرضه اقلام مورد نیاز استان همدان استقبال می‌کنیم و اگر نیاز باشد تسهیلات بانکی به این افراد ارائه می‌شود، ادامه داد: تعاونی ها و اتحادیه ها بهترین گزینه شبکه توزیع هستند و باید از این ظرفیت های استان همدان برای عرضه آسان و ارزان مایحتاج مردم استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان بر تقویت انجمن های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در استان همدان تاکید کرد و گفت: این تشکل‌ها می‌توانند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشند ضمن اینکه در استان همدان پشتیبانی می‌شوند.

کد خبر: ۶۶٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha