۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مسکن روستایی گلستان
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبر داد:

اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مسکن روستایی گلستان

گرگان- حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از کلنگ زنی و افتتاح ۱۴ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نوسازی و بهسازی در گلستان خبر داد و گفت: برای ساخت مسکن روستایی در استان حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از مجموع ۲۲۸ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان حدود ۱۱۰ هزار واحد غیر مقاوم، کم دوام و بی دوام هستند.

وی از اختصاص حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مسکن روستایی گلستان خبر داد و افزود: ساخت ۱۱ هزار خانه جدید در مناطق روستایی هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: عملیات ساخت سه هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده است و بقیه واحدها در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: در سال گذشته حدود ۹۷۷ پروژه در راستای طرح هادی از جمله ایمن‌سازی، ابنیه، هدایت آب‌های سطحی، محوطه سازی و ... انجام شد و ۳۸۳ روستا از آن برخوردار شدند و ۱۰۴ میلیارد تومان تخصیص اعتبار داشتیم.

حسینی با بیان اینکه در این سال پنج برابر سنوات گذشته پروژه عمرانی برای طرح‌های هادی تعریف و اجرا شد، تصریح کرد: امسال هم حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده و هزار پروژه عمرانی در سطح ۳۹۲ روستا در دست اجرا داریم.

به گفته وی در دهه فجر امسال ۱۴ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نوسازی و بهسازی در گلستان افتتاح یا کلنگ زنی آغاز می‌شود.

کد خبر: ۶۵٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha