۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
توسعه خراسان جنوبی تنها متکی بر بخش خصوصی نباشد
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

توسعه خراسان جنوبی تنها متکی بر بخش خصوصی نباشد

بیرجند- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: توسعه استان نباید تنها با تکیه بر بخش خصوصی باشد بلکه می طلبد از منابع دولتی موجود هم استفاده مطلوب برده شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین خسروی اسفزار عصر چهارشنبه در جلسه ستاد توسعه خاوران با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) بیان کرد: بنا به فرمایش این امام بزرگوار، اگر دو روز از عمر انسان مانند یکدیگر باشد، خسارت دیده است.

وی اظهار کرد: باید در شیوه نامه اجرایی ستاد توسعه، وقت بیشتری در اختیار اعضا قرار می گرفت تا بتوانند در وظایف کمیته نظر دهند.

خسروی اسفزار مطالعه ظرفیت ها و قابلیت های موجود برای توسعه را یکی از وظایف اعضای ستاد دانست و افزود: اگرچه در این زمینه دو کتاب نوشته شده اما هنوز گامی اجرایی برداشته نشده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه نباید تنها تکیه بر بخش خصوصی باشد بلکه می طلبد از منابع دولتی موجود هم استفاده مطلوب برده شود.

وی با بیان اینکه بنا به گفته کارآفرینان، یک کارآفرین باید برای انجام کاری چندین استعلام را اخذ کند، گفت: خیلی از مسئولان کشوری از برخی از واحدهای تولیدی بزرگ استان بازدید داشته اما بخشی از وعده هایشان هنوز عملی نشده است.

خسروی بیان کرد: رسیدگی به مشکلات معافیت های مالیاتی که به عنوان مشوق های سرمایه گذاری است، باید در اولویت قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه توسعه باید همه جانبه باشد، اظهار کرد: نیاز است علاوه بر بخش اقتصادی توسعه بخش های فرهنگی و اجتماعی هم مورد توجه قرار گیرد.

خسروی اسفزار بیان کرد: در مبنای توسعه باید۲۴ بند اقتصاد مقاومتی و هفت توصیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مد نظر قرار گیرد.

کد خبر: ۶۵٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha