۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
۷۱۹ واحد تولیدی کردستان فعال است
معاون سازمان صمت کردستان:

۷۱۹ واحد تولیدی کردستان فعال است

کردستان- الماسی، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: هم اکنون از ۹۴۰ واحد تولیدی در استان ۷۱۹ واحد آن فعال و مابقی غیرفعال است.

پیمان الماسی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در حال حاضر مجموع واحدهای تولیدی حوزه صنعت در استان ۹۴۰ واحد است که از این تعداد ۷۱۹ واحد آن فعال و ۱۲۱ واحد هم غیرفعال است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های سازمان صمت در استان احیای واحدهای نیمه فعال و غیر فعال در استان است، اضافه کرد: واحدهای دارای شرایط احیا شدن در استان شناسایی شدند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری ۲۰ واحد تولیدی غیرفعال در استان به چرخه تولید بازگردانده خواهد شد.

الماسی به تسهیلات پرداخت شده از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه و رونق تولید در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۵۲ واحد تولیدی اعم از کشاورزی و صنعت در استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه نرخ سود تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۲ درصد است، یادآور شد: ۳۸ واحد تولیدی استان هم از محل تسهیلات رونق تولید تاکنون ۶۰ میلیارد تومان دریافت کردند.

کد خبر: ۶۵٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha