۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
انعقاد قراردادهای تضمین خرید دست کم ۳ ساله با ایران خودرو دیزل
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

انعقاد قراردادهای تضمین خرید دست کم ۳ ساله با ایران خودرو دیزل

اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی قرارداد تضمین خرید را، اعتباری برای ایران خودرو دیزل توصیف کرد و افزود: با ارایه آن، بانک‌ها نیز موظف خواهند بود که به قطعه ساز و خودروساز تسهیلات داخلی یا خارجی ارایه دهند.

به گزارش بازار، عزت الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهاد مجلس مبنی بر انعقاد قراردادهای تضمین خرید دست کم سه ساله با ایران خودرو دیزل، گفت: این خودروساز می‌تواند خود را تجهیز کرده و بهترین خودروها را تولید کند. به این ترتیب قطعه‌ساز نیز براساس این قراردادها خود را تجهیز می‌کند.

اکبری تالارپشتی، قرارداد تضمین خرید را، اعتباری برای ایران خودرو دیزل توصیف کرد و افزود: با ارایه آن، بانک‌ها نیز موظف خواهند بود که به قطعه ساز و خودروساز تسهیلات داخلی یا خارجی ارایه دهند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حرام بودن واردات کالایی که امکان ساخت آن در داخل وجود دارد، گفت: تابستان سال گذشته از ایران خودرو دیزل بازدید کردیم و شاهد بودیم که این شرکت دارای ظرفیت عظیمی است که برای استفاده از این ظرفیت‌ها جلسات متعددی توسط نایب رییس مجلس با وزرای مرتبط برگزار شده و امروز به تولید محصول رسیده ایم.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران و مقامات دیگر نیز در تحقق این امر مشارکت داشتند، افزود: امید است این همکاری‌ها به صورت گسترده‌تر تداوم داشته باشد، زیرا ایران خودرو دیزل ظرفیت و توان لازم را دارد و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز به قولی که در راستای جهش تولید داده بود عمل کرده است.

کد خبر: ۶۵٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha