۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
اقتصاد مقاومتی گلایه‌مندی ها را کاهش می دهد/ وجود مشکلات فراوان در استان های زاگرس نشین
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

اقتصاد مقاومتی گلایه‌مندی ها را کاهش می دهد/ وجود مشکلات فراوان در استان های زاگرس نشین

ایلام- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی در ایلام، گفت: مشکلات فراوانی در استان های زاگرس نشین وجود دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن رضایی ظهر سه شنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان ایلام در محل استانداری ایلام اظهار کرد: مشکلات استان ایلام را پیگیری کرده و در فرصت مناسب پای صحبت‌ها و مشکلات مسئولان استان خواهیم نشست.

وی افزود: وظیفه مجمع تشخیص مصلحت نظام مشورت دهی به مقام معظم رهبری و رفع اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان است.

رضایی با اشاره به اینکه اگر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی عملیاتی می شد شاید الان شاهد شنیده شدن گلایه های شما در خصوص مسایل استان نبودیم، افزود: زمانی ارکان نظام به پاسخگویی کشانیده می شوند که مطالبات مردم به صورت شجاعانه بیان شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: من خودم را متعلق به این منطقه می دانم، منطقه زاگرس یا وجود ظرفیت های فراوان با مشکلات فراوانی رنج می برند.

رضایی با اشاره به اینکه به عنوان انقلابی که داعیه ایدئولوژی داریم نباید چنین مشکلاتی در آن نمود داشته باشند، ادامه داد: استان ایلام مظهر اقتصاد مقاومتی است چون ظرفیت های برون گرایی و درون گرایی را توام با هم داراست، اگر قرار باشد یک استان را الگوی اقتصاد مقاومتی معرفی شود، این شاخصه در ایلام تجلی یافته است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: استان ایلام به دلیل ظرفیت های نفت، گاز، تجارت و صنایع پایین دستی پایین دستی پتروشیمی و دامپروری می تواند الگوی پیشرفت کشور معرفی شود.

وی گفت: با پیگیری مشکلات اعتبار طرح سامانه گرمسیری استان حل می شود، باید حتما ایلام را محور توسعه قرار دهیم و شکوفایی بزرگی را برای ایلام به ارمغان آوریم.

کد خبر: ۶۵٬۵۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha