۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
۷۵ کارخانه مازندران همچنان در تملک بانک‌ها هستند
معاون استاندار مازندران:

۷۵ کارخانه مازندران همچنان در تملک بانک‌ها هستند

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: تعداد واحدهای تملک شده توسط بانک‌های استان از ۱۸۶ مورد به ۷۵ واحد کاهش یافته است.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به کاهش تملک واحدهای تولیدی توسط بانک ها اظهار داشت: شمار واحدهای تملک شده توسط بانک ها از ۱۸۶ واحد به زیر ۱۰۰ واحد کاهش یافته است.

وی با عنوان اینکه در حال حاضر ۷۵ واحد تولیدی تحت تملک بانک ها قرار دارند، ادامه داد: از این تعداد ۳۰ واحد به رغم آنکه تحت تملک بانک ها قرار دارند اما فعال هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران یادآر شد: مابقی واحدهای تملک شده باید تا پایان سال جاری از تملیک بانک ها خارج شود.

خیریان پور توسعه اسکله های چندمنظوره را با توجه به گردشگری و چندمنظوره بودن را از دیگر اولویت ها برشمرد و گفت: ۱۶۵ نقطه برای ایجاد اسکله ها در استان شناسایی و نقطه یابی شده است.

وی، توسعه کشت گلخانه ای در استان را از دیگر مصادیق جهش تولید در استان بیان کرد و گفت: با توجه به کمبود زمین و برای بهبود عملکرد باید توسعه کشت گلخانه ای و گیاهان دارویی برنامه ریزی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران ادامه داد: در زمینه کشت گیاهان دارویی در غرب استان در ۴۰۰ هکتار از عرصه ها و در مرکز استان نیز ۴۰۰ هکتار هدفگذاری شده است.

خیریان پور با اشاره به وجود طرح ها نیمه تمام گفت: طرح هایی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند باید تکمیل شوند و دستگاه های اجرایی در این زمینه پیشقدم شوند.

کد خبر: ۶۵٬۴۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha