۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
بیمه نامه‌های کرونایی؛ باعث اعتماد سازی
رئیس کل بیمه مرکزی مطرح کرد

بیمه نامه‌های کرونایی؛ باعث اعتماد سازی

سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی گفت: شرکت‌های بیمه، موضوع طراحی و عرضه بیمه نامه‌های متناسب با عوارض بیماری و پوشش خسارات ناشی از توقف کسب و کار در ایام کرونایی را با جدیت دنبال کرده اند.

به گزارش بازار، غلامرضا سلیمانی در نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان صنعت بیمه و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با تشریح آخرین دستاوردهای صنعت بیمه، به ارائه آمار خدمات این صنعت در ایام کرونا پرداخت و تصریح کرد: صنعت بیمه نقش تاریخی خود را در بحران همه گیری ویروس کرونا به بهترین شکل ممکن ایفا کرده که نوعی اعتمادسازی را بین آحاد جامعه به دنبال داشته است.

وی اضافه کرد: پذیرش ریسک بخش‌های تولیدی و خدماتی تنها بخشی از ماموریت‌های صنعت بیمه است و برای گسترش اشتغال، تولید ثروت و تزریق آرامش به جامعه نیز نقش تعیین کننده دارد.

رئیس شورای عالی بیمه موضوع افزایش بهره وری سرمایه‌های صنعت بیمه را با اهمیت توصیف کرد و افزود: حمایت جدی خانه ملت از صنعت بیمه در مساله تصویب صندوق بیمه حوادث طبیعی می‌تواند دغدغه‌های دولت و مجلس را در هنگام وقوع حوادث طبیعی به حداقل برساند.

بر اساس این گزارش در ادامه این نشست مدیران عامل چند شرکت بیمه‌ای به طرح برنامه ها، راهبردها و مشکلات صنعت بیمه پرداختند و دبیرکل سندیکای بیمه گران به نمایندگی از سایر مدیران عامل به طرح موضوعات روز صنعت بیمه پرداخت.

کد خبر: ۶۵٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha