۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
تجلیل رئیس قوه قضاییه از تولید واکسن ایرانی کرونا
در جلسه شورای عالی قوه مطرح شد

تجلیل رئیس قوه قضاییه از تولید واکسن ایرانی کرونا

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی امروز در جلسه شورای عالی قوه قضاییه از تولید واکسن ایرانی کرونا تجلیل کرد.

به گزارش بازار، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در جلسه شورای عالی مسئولان قوه قضاییه ضمن قدردانی و تشکر از دانشمندان و پژوهشگران در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بخش‌های دیگر به خاطر تولید واکسن کرونا، گفت: قبل از هر چیز باید از رهبر معظم انقلاب تشکر کنیم که ایشان به پژوهشگران و دانشمندان کشور میدان دادند و تشویق کردند و فرمودند که «ما می‌توانیم».

وی افزود: «ما می‌توانیم» سخنی است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به همه پژوهشگران و دانشمندان تاکید کرده اند.
رئیس دستگاه قضا گفت: واکسن ایرانی کرونا در برابر ناباوری سلطه گران و خیلی از ناظران در دنیا در ایران اسلامی ساخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: از همه پژوهشگرانی که توانستند این واکسن را در کشور تولید کنند و همین طور از همه داوطلبانی که برای تست اعلام آمادگی کردند، قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: این رویداد نشان می‌دهد که حقیقتاً فشار حداکثری آمریکا به جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است و این چیزی نیست که ما بگوییم و خود آمریکایی‌ها و تحلیلگرانشان امروز با قطعیت در این باره سخن می‌گویند و می‌نویسند که ترامپ در فشار حداکثری به جمهوری اسلامی ایران دچار شکست قطعی شده است.

رئیس قوه قضاییه یادآور شد: مثلا زمانی که بنزین را برای ما تحریم کردند ما توانستیم با پالایشگاه ستاره خلیج فارس به صادر کننده بنزین تبدیل شویم.

وی افزود: راهکار برون رفت از مشکلات کشور مذاکره با دشمن یا مباحثی از این جنس نیست بلکه راهکار همان جهش تولید، اقتصاد مقاومتی و اقداماتی مانند تولید واکسن، ماسک و رفع نیازها در داخل است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: راهبرد اصلی همان است که رهبر معظم انقلاب فرمودند و آن هم خنثی سازی تحریم هاست.

کد خبر: ۶۵٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha