۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
دولت برای تقویت معیشت مردم و حذف رانت با مجلس همراه شود
عضو هیات رئیسه مجلس:

دولت برای تقویت معیشت مردم و حذف رانت با مجلس همراه شود

متفکر آزاد، عضو هیات رئیسه مجلس، گفت: رئیس کل بانک مرکزی اگر نکته ای درباره مسائل بودجه ای دارد باید موضوع را بصورت تخصصی از طریق کمیسیون تلفیق پیگیری کند، چرا که هنوز مصوبات در صحن تایید نشده است بنابراین بستر مباحث تخصصی در کمیسیون تخصصی است نه در رسانه‌ها.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، روح‌الله متفکر آزاد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، در واکنش به اظهارات رئیس کل بانک مرکزی در زمینه افزایش نرخ ارز در لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: به مسئولین دولتی مانند رئیس بانک مرکزی توصیه می‌کنیم در راستای اداره کشور همراهی لازم را داشته و در اواخر این دوره دولت به دنبال کار بیشتر برای مردم باشند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لایحه بودجه ارائه شده توسط دولت قابلیت اجرایی ندارد، ادامه داد: مجلس در حال تلاش است تا لایحه بودجه ۱۴۰۰ را به نفع معیشت مردم اصلاح کند، در حال حاضر منابع بودجه محقق شدنی نیست به همین دلیل توصیه می‌کنیم اجازه دهند مجلس با تدابیر اتخاذی مشکلات را برطرف نمایند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولین دولتی باید به نظرات کارشناسی نمایندگان عضو کمیسیون  تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ احترام بگذارند و منتظر گزارش نهایی باشند، عنوان کرد: مسئولین دولتی نباید با طرح برخی مطالب در روند بررسی علمی لایحه بودجه حاشیه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه رئیس کل بانک مرکزی اگر نظری در زمینه لایحه بودجه دارد به صورت تخصصی در کمیسیون تلفیق ارائه کند، گفت: بستر مباحث تخصصی در کمیسیون است نه رسانه‌ها، کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ گوش شنوایی برای شنیدن دیدگاه تخصصی مسئولین دولتی دارد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس کل بانک مرکزی نباید علیه مجلس در زمینه بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ فضا سازی رسانه‌ای ایجاد کند، تصریح کرد: همانگونه که مجلس شورای اسلامی همدلی نشان داده توقع همدلی از دولت برای تقویت معیشت مردم و جلوگیری از رانت وجود دارد.

کد خبر: ۶۵٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha