۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
علت واریز قطره چکانی سود سهام عدالت اعلام شد
در گفتگو با بازار؛

علت واریز قطره چکانی سود سهام عدالت اعلام شد

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت کشور درباره خردخرد واریز شدن سود سهام عدالت توضیح داد و گفت: هر شرکت بورسی جداگانه سود سهامداران روش مستقیم را واریز می‌کند.

عسگر توکلی در گفتگو باخبرنگار بازار با اشاره به شکل گیری شرکت سرمایه گذاری عدالت در استان اظهار داشت: در این شرکت سهامداران آن مشمولانی هستند که روش غیرمستقیم آزادسازی سهام عدالت را انتخاب کرده اند.

 وی درباره پرداخت سود سهام عدالت گفت: تا سال قبل سود سهام عدالت از طریق ثبت شبا اقدام می شد و از سال جاری باید برای دریافت سود شماره شبا در سامانه سجام ثبت نام شود زیرا سود سهام از طریق شرکت مرکزی بورس و اوراق بهادار واریز می شود.

توکلی درباره خردخردواریز شدن سود سهام عدالت گفت: سود مشمولانی که به شیوه مستقیم آزادسازی سهام عدالت را انتخاب کردند، خردخرد واریز می شود زیرا در این روش کلیه شرکت های بورسی با برگزاری مجمع سالیانه و مراجعه به سامانه سجام، سود سهام را عدالت را واریز می کنند.

رئیس هیئت مدیر شرکت های تعاونی سهام عدالت کشور یادآور شد: پیش از این سود سهام عدالت در سازمان خصوصی سازی تجمیع می شد و سالانه ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان به هر سهامدار سود داده می شد.

وی یادآور شد: آن هایی که روش مستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند سهامداران ۳۶ شرکت بورسی هستند و هر شرکت جداگانه نسبت به پرداخت سود اقدام می کنند.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک انتخابات شرکت سرمایه گذاری عدالت را در استان برگزار می کنیم، از مشمولانی که روش غیرمستقیم را برگزیدند خواست تا شماره شبا خود را زودتر در سامانه سجام ثبت کنند و توانند در فرایند انتخاب نقش آفرینی داشته باشند.

کد خبر: ۶۵٬۲۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      0 0
      لطفن ویرایش بزارید
    • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      0 0
      توراخدا به داداین مردم برسید اخه تاکی