۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
بازگشایی تالارهای پذیرایی با ۳۰ درصد ظرفیت در زنجان
رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان خبر داد:

بازگشایی تالارهای پذیرایی با ۳۰ درصد ظرفیت در زنجان

زنجان- بازرگان، رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان از بازگشایی تالارهای پذیرایی با ۳۰ درصد ظرفیت در زنجان خبر داد و گفت: تالارهای پذیرایی حداقل ماهیانه ۱۰۰ میلیون تومان ضرر کرده‌اند.

محمد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: تعطیلی یک ساله تالارهای پذیرایی خسارت بسیاری به این واحدها وارد کرده است و همین امر موجب تعطیلی تعدادی از واحدها در این بخش شده است.

وی از بازگشایی تالارهای پذیرایی با ۳۰ درصد ظرفیت در زنجان خبر داد و گفت: تالارهای پذیرایی حداقل ماهیانه ۱۰۰ میلیون تومان ضرر کرده‌اند.

رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان تصریح کرد: امروز اما با تغییر رنگ زنجان از وضعیت نارنجی به زرد بازگشایی تالارها در استان مجاز شده است و تالار و رستوران‌ها مجاز به فعالیت با یک سوم ظرفیت هستند.

بازرگان ظرفیت تالارهای زنجان را به صورت متوسط ۶۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: بر اساس پروتکل ابلاغی یعنی ۳۰ درصد مراسمات خود را برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه نظارت لازم بر تالارها برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود، گفت: در صورتی که نکات بهداشتی رعایت نشود برخورد لازم انجام خواهد شد.

 رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان با اشاره به خسارت ماهیانه ۱۰۰ میلیون تومانی به تالارهای پذیرایی افزود: این خسارت قابل جبران نیست، چون حتی از امروز که بازگشایی تالارها اعلام شده، فعلا عروسی برگزار نخواهد شد، چون در ایام فاطمیه قرار داریم.

بازرگان با ابزار تاسف از وضعیت به وجود آمده برای تالارهای پذیرایی گفت: صنف دارندگان تالارهای پذیرایی هستند به طوری که حدود یک سال است این صنف تقریبا هیچ فعالیتی نداشته و شرایط سبب شده تا هر روز یکی از تالارها از گردونه فعالیت و چرخه اقتصادی خارج شود.

وی افزود: وقتی ۱۱ تا ۱۲ ماه هیچ ‌گونه فعالیت نداشته‌ایم و تعطیل بوده‌ایم و با توجه به حجم هزینه های بسیار بالای این صنف، می‌توان حدس زد که چه وضعیت بدی گریبانگیر اعضای این صنف شده است.

کد خبر: ۶۵٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 6
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حمید IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      1 0
      عروسیه که بعدش عزاداری بشه درد اوره مردم عزیز لطفا مراسم نگیرید مسئولین خواهش میکنیم نگیرین از این تصمیمات
    • علی IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      3 0
      خواهشا با جان مردم بازی نکنید شاید در این حالت فقط به این حوزه صدمه وارد شود ولی بقیه ی حوزه ها قابل کنترل است ولی تالارها در شیوع دوباره بیماری بسیار موثر هستن
    • محمد IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      1 0
      مگه مردم جرات میکنن عروسی بگیرن
    • حسین IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
      1 0
      تنهایی تصمیم‌گرفتین چنتا صاحب تالارایی که یه عمر خون مردم رو کردن توشیشه یه سالم ضرر کنن چیزی نمیشه جون مردم رو به خطر نندازین
    • علی IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
      0 0
      زرد شدن به معنای یافتن دارو برای کرونا نیست مردم در عروسی نمیتوانند با ماسک شرکت کنند یعنی تصمیمی غلط بدون فکر در مورده بازگشایی این صنف باعث از دست دادن تعداد کثیر عزیزانمان خواهد شد
    • سارا IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      0 0
      شمایی ک اینجا راحت میگید تالارارو باز نکنید عروسی کردید یا مجردید خیالتون راحته یه عده نامزد مث من ک۲ساله نامزدمو ارزومه عروسیم تو تالار باشه رو درک نمیکنید..تالار باز بشع اون عده عزیزی ک قرارع شرکت کنن تو عروسی تست کرونا گرفده میشع ازشون