۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
 ۵۸ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل خراسان جنوبی مورد رسیدگی قرار گرفت/تعطیلی یک شرکت
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی:

۵۸ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل خراسان جنوبی مورد رسیدگی قرار گرفت/تعطیلی یک شرکت

بیرجند- گرجی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: ۵۸ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل اعم از کالا و مسافر از ابتدای سال مورد رسیدگی قرار گرفت که در این فرایند یک شرکت متخلف برای یک ماه تعطیل شد.

مهدی گرجی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در راستای نظارت بر اجرای قوانین و مقررات حمل و نقل جاده ای، یک شرکت حمل و نقل کالا در خراسان‌جنوبی تعطیل شد.

معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اظهارکرد: در راستای نظارت بر عملکرد بخش حمل و نقل جاده‌ای، در پی بازدید و مشاهده وقوع تخلف در یکی از شرکت های حمل و نقل کالا، موضوع در کمیسیون ماده ۱۲ آیین نامه اجرایی تبصره یک ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مطرح که پس از بررسی، با رأی کمیسیون مذکور شرکت به مدت یک ماه  این شرکت تعطیل شد.

گرجی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۸ پرونده تخلفاتی شرکت‌های حمل و نقل اعم از کالا و مسافر توسط کمیسیون رسیدگی به تخلفات ماده۱۲ مورد رسیدگی قرار گرفت که پس از بررسی علاوه بر تعطیلی یک شرکت حمل و نقل، ۴۵ مورد جریمه نقدی، ۴ مورد تذکر کتبی و برای ۸ مورد نیز حکم تبرئه صادر شد.

 وی با بیان اینکه در حال حاضرتعداد ۶۸ شرکت کالا در سطح استان فعال است، یادآور شد: با ساز و کارهای قانونی و نظارتی اعمال شده، فرآیند رسیدگی به تخلفات احتمالی شرکت‌ها و رانندگان از طریق کمیسیون‌های ماده ۱۱ وماده ۱۲ در سطح استانی و کشوری مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۶۴٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha