۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
پرونده مسکن مهر امسال بسته می‌شود
وزیر راه و شهرسازی:

پرونده مسکن مهر امسال بسته می‌شود

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه تعهد کرده است، مسکن مهر حداکثر تا پایان امسال به اتمام می رسد.

به گزارش بازار، محمد اسلامی شب گذشته (شنبه) در جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی گفت: در یک دوره‌ای مسئولیت را در وزارت راه و شهرسازی پذیرفتیم که هر روز شرایط سخت‌تری بر کشور حاکم شد؛ شرایطی که پیشبرد اهداف کلان و سیاست‌های تدوین‌شده، نیازمند رها شدن از روش‌های سنتی و رایج بوده و هست تا بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم و قول و فعلمان یکی باشد.

اسلامی ادامه داد: همگی ما در وزارتخانه راه و شهرسازی به مردم، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور قول دادیم و تعهد کردیم که این تعهدات باید محقق شود. زیرا چنانچه این قول‌ها به هر دلیلی عملیاتی نشوند، چندین برابر تأثیرات منفی ایجاد خواهند کرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: موضوع مهم وزارت راه و شهرسازی را در شرایط کنونی کشور، موضوع مرتبط با زمین و مسکن برشمرد و با اعلام اینکه این وزارتخانه در خصوص تولید مسکن، تعهدات سنگینی برعهده دارد، خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی تعهد کرده است تا مسکن مهر را حداکثر تا پایان امسال به اتمام برساند که این مهم، باید محقق شود.

اسلامی گفت: از آقای مهرآبادی که پیشکسوت طرح مسکن مهر هستند، خواستم تا مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن باشد و کل فرایند مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن را در تعامل با معاونت مسکن و ساختمان به سهولت و روانی جلو ببرد.

وی با تاکید بر اینکه اتمام مسکن مهر و اجرای هرچه سریع‌تر طرح اقدام ملی مسکن تنها اخذ مصوبه و چانه‌زنی نباشد و به عملیات اجرایی و تکمیل واحدها منجر شود، توضیح داد: اگرچه تقاضاها و مطالبات غیرمنطقی فراوانی به وزارت راه و شهرسازی تحمیل می‌شود، اما اصل مطلب این است که پرونده مسکن مهر حتماً تا پایان امسال بسته شود، زیرا تعهدی است که وزارت راه و شهرسازی بر آن تاکید کرده و در این خصوص نیز نامه‌ای به مقام معظم رهبری ارائه شده است.

کد خبر: ۶۴٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha