۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
 قیمت مرغ کشتار روز در بازار سیستان و بلوچستان متعادل شد

قیمت مرغ کشتار روز در بازار سیستان و بلوچستان متعادل شد

زاهدان- مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: قیمت گوشت مرغ در این استان با تکمیل بخشی از زنجیره ارزش و عرضه مرغ کشتار روز تولیدی واحدهای صنعتی استان، کاهش پیدا کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، محمد مهدی اکبری اظهار داشت: با افزایش قیمت نهاده‌ها، غیر فعال بودن کشتارگاه‌های طیور استان، تأمین مرغ نیاز استان از سایر استان‌ها و نوسانات شدید و نامعقول قیمت گوشت مرغ در بازار کشور شاهد بالا رفتن قیمت مرغ در بازار استان بودیم.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با هدف تأمین گوشت مرغ مورد نیاز استان، سازمان جهاد کشاورزی اقدامات گسترده‌ای برای راه اندازی مجدد کشتارگاه‌های طیور زاهدان و ایرانشهر در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره بر اینکه با تلاش و حمایت بی وقفه مسئولین بازگشایی کشتارگاه‌ها به انجام رسید افزود: در حال حاضر قیمت گوشت مرغ کشتار روز در بازار سیستان و بلوچستان متعادل شده است.

اکبری افزود: مرغ کشتار روز سیستان و بلوچستان با برند نسیم طیور زاهدان و تک ایرانشهر مورد استقبال عموم قرار گرفته و با قیمت پایین‌تر از مرغ‌های وارداتی سایر استان‌ها در بین مردم استان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی مجدد کشتارگاه‌های زاهدان و ایرانشهر در مجموع برای ۹۰ نفر در هر شیفت کاری فرصت شغلی ایجاد شده که با افزایش تولیدات شاهد ایجاد اشتغال بیشتری نیز خواهیم بود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حال حاضر در دو واحد کشتارگاه طیور زاهدان و ایرانشهر روزانه حدود ۱۰ تا ۱۵ تن گوشت مرغ کشتار روز به بازار مصرف استان عرضه می‌شود.

کد خبر: ۶۴٬۹۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha