۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
ثبت تردد ۱۲۸ میلیون خودروی سبک و سنگین در جاده‌های استان همدان
رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های همدان خبر داد:

ثبت تردد ۱۲۸ میلیون خودروی سبک و سنگین در جاده‌های استان همدان

همدان - رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های همدان گفت: تعداد ۱۲۸ میلیون خودروی سبک و سنگین طی ۹ماهه امسال در جاده‌های استان همدان تردد کرده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، سعید کریمی افزود: این تعداد تردد در حالی ثبت شده که در مدت مشابه سال گذشته ۱۵۰ میلیون تردد در این محورها به ثبت رسیده بود.

وی افزود: نرخ تردد روزانه سال جاری به طور میانگین ۴۶۴ هزار تردد است که این میزان در مدت مشابه برای سال گذشته ۵۴۴ هزار تردد بوده است.

کریمی اظهار کرد: محور سه راهی بهار - همدان در این مدت با ۱۶ میلیون تردد، بیشترین تردد در بین محورهای استان همدان را داشته است.

وی ادامه داد: این محور با میانگین روزانه ۵۸ هزار تردد بیشترین آمار را در بین محورهای جاده‌ای استان دارد در حالی که این محور در سال گذشته به صورت میانگین روزانه ۸۴ هزار تردد داشت.

کریمی با اشاره به اینکه ۱۷ درصد از ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین می‌شود، عنوان کرد: در این مدت میانگین سرعت تردد خودروها در محورهای استان همدان، ۸۰ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های همدان ادامه داد: نزدیک به ۲۵ درصد از مجموع تردد در محورهای همدان، همراه با تخلفات سه‌گانه رانندگی از جمله سرعت، سبقت و فاصله غیرمجاز بوده است.

کد خبر: ۶۴٬۹۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha