۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
دشمنان با FATF  قصد دخالت در امور اقتصادی را دارند؛ شفافیت مالی یک ادعای دروغین
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

دشمنان با FATF قصد دخالت در امور اقتصادی را دارند؛ شفافیت مالی یک ادعای دروغین

اردبیل- موسوی، نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هدف دشمنان از FATF شفاف‌سازی نیست و به دنبال دخالت در امور اقتصادی هستند.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: هدف دشمنان از FATF شفاف‌سازی نیست بلکه دخالت در امور اقتصادی هدف اصلی آنان است که به همین منظور نباید به هیچ عنوان اجازه ورود به مسائل کشورمان را بدهیم.

وی با اشاره به این که شفافیت مالی موضوعی نیست که دشمن اجازه دخالت را در آن داشته باشد، گفت: بدون شک این توطئه‌ و حیله دیگری است که دشمن می‌خواهد برای تسلط به شرایط خاص تحریم و کسب اطلاعات بیشتر بر علیه خودمان از آن استفاده کند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه واقع شود این است که باید در مسائلی همچون FATF موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و اگر موضوع به نفع کشورمان باشد آن زمان به آن عمل کنیم.

موسوی ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به هیچ عنوان به فکر منافع انقلاب اسلامی نیستند و به همین خاطر نیاز است با استفاده از ظرفیت‌های داخلی خودمان را از لحاظ اقتصادی تقویت‌سازی کنیم و وابستگی به اجنبی‌ها را به صفر برسانیم.

وی اظهار کرد: این که گردش مالی هیچ کشوری در اختیار کشور دیگری نیست نیز یک موضوع مهم است و اگر در این مسئله قرار بر این است که اطلاعات مالی ما در اختیار دیگر کشورها باشد بنابراین اطلاعات مالی آن کشورها نیز باید در اختیار و معرض دید ما باشد.

کد خبر: ۶۴٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha