۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
 اجرای ۹۷ پروژه اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در گیلان
استاندار گیلان مطرح کرد

اجرای ۹۷ پروژه اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در گیلان

رشت- استاندار گیلان از اجرای ۴۱ پروژه مهم اقتصاد مقاومتی و ۵۶ پروژه جهش تولید در بخش های مختلف استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع با اشاره به تأمین اعتبار برای انجام طرح‌های یادشده از سوی دولت و نیز مشارکت بانک‌ها و بخش خصوصی افزود: باید بتوانیم با افزایش سهم تولید و تسهیل در انجام پروژه‌های عمرانی توسعه‌ای، در ارتقاء سطح معیشت و درآمد سرانه استان سهیم باشیم.

وی پیشرفت انجام کار در ۴۱ پروژه مهم اقتصاد مقاومتی و ۵۶ پروژه جهش تولید استان به ویژه در بخش های اقتصادی، کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و گردشگری را مطابق با انتظارات خواند و ادامه داد: شماری از این پروژه ها، طی ماه های اخیر به پیشرفت ۱۰۰ درصدی رسیده و بهره برداری شده اند.

استاندار گیلان با یادآوری تأکیدات خود در ابتدای سال‌جاری مبنی بر ضرورت انجام تلاش مضاعف و چندبرابری برای تحقق شعار جهش تولید، فعالیت شماری از واحدهای تولیدی در استان را مصداق این تلاش خواند که توانستند میزان تولید محصولات خود را متناسب با نیاز جامعه افزایش دهند.

وی به بازدید هفته گذشته خود از پروژه راه آهن رشت کاسپین اشاره و اضافه کرد: لازم است کارفرما، برنامه زمان بندی مشخص تهیه کرده و کتباً به معاونت عمرانی استانداری ارائه دهند.

وی پیشرفت پروژه باقیمانده آزادراه رشت قزوین محدوده منجیل و رودبار را نیز مناسب ارزیابی و اظهار کرد که این روند مثبت، پیوسته ادامه داشته باشد. 

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم تسریع در انجام پروژه های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید به ویژه آنهایی که بانک ها مشارکت دارند، گفت: با وجود محدودیت های اعتباری، دولت از هیچ کمکی برای تخصیص اعتبارات لازم در خصوص پروژه های راه آهن و آزادراه دریغ نکرده است.

زارع حمایت و پشتیبانی کامل دولت و نیز همراهی مردم برای انجام پروژه ها را از مواردی عنوان کرد که بار مسئولیت برای جدیت در امور و استفاده بهینه از فرصت ها را سنگین‌تر می‌کند.

کد خبر: ۶۴٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha