۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
رتبه بندی استان‌ها در بودجه کشور بر اساس وضعیت فعلی و میزان محرومیت است
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

رتبه بندی استان‌ها در بودجه کشور بر اساس وضعیت فعلی و میزان محرومیت است

همدان - رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: رتبه بندی استان‌ها در بودجه کشور بر اساس وضعیت فعلی و میزان محرومیت است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی؛ حمیدرضا حاجی بابایی بابیان اینکه در بودجه کشور استان‌های محروم از اعتبارات بیشتری برخوردار هستند؛ گفت: رتبه‌بندی استان‌ها در بودجه کشور بر اساس وضعیت فعلی و میزان محرومیت است.

وی گفت: افزایش بودجه استان همدان در سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده و مدیران استان همدان به‌صورت شبانه‌روزی در راستای توسعه استان همدان تلاش می‌کنند.

حاجی بابایی با تأکید بر اینکه در استان همدان صدها طرح بزرگ از راه‌آهن و پتروشیمی تا قطار شهری و مرکز جامع سرطان در حال انجام است؛ افزود: برای پروژه‌هایی چون قطار شهری همدان و قطار همدان و ملایر بیش از یک‌صد جلسه برگزار شد و ۹۰ میلیارد برای پروژه قطار همدان ملایر اختصاص داده شد که با سختی‌های زیاد حاصل‌شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه با پیگیری‌های شبانه‌روزی خوراک پتروشیمی را با همکاری وزارت نفت فراهم کردیم و نتیجه آن افتتاح پتروشیمی هگمتانه بعد از ۱۸ سال بوده است، گفت: در استان همدان صدها پروژه از پتروشیمی تا واحدهای صنعتی، گاوداری و مرغداری در حال اجراست که یک تحول بزرگی در این حوزه است.

حاجی بابایی تأکید کرد: اجرای طرح جامع شهری همدان در کنار طرح قطار شهری همدان یک اقدام بی‌سابقه در راستای توسعه کلان‌شهر همدان است.
 

کد خبر: ۶۴٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha