۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
بهره برداری از طرح آبرسانی به ۱۵روستای زنجان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد:

بهره برداری از طرح آبرسانی به ۱۵روستای زنجان

زنجان- جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان از بهره برداری طرح آبرسانی به ۱۵ روستای استان خبر داد و گفت: بهره مندی جمعیت روستایی از نعمت آب افزایش خواهد یافت.

علیرضا جزءقاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: شرکت آب و فاصلاب زنجان طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال و در قالب ۵۵ پروژه در تعدادی از روستاهای استان طرح های عمرانی آبرسانی را در دست اقدام قرار داده است. 

وی با بیان اینکه طی مهرماه سالجاری ۱۱ روستا در قالب برنامه پویش« الف ب ایران» طرح عمرانی  آبرسانی در استان زنجان به بهره برداری رسید، گفت: همچنین طی اسفند ماه سالجاری به ۱۵ روستا طرح عمرانی آبرسانی در استان به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: اجرای عملیات آبرسانی به این ۲۶ روستا به طور کامل انجام شده و روستاییان از نعمت آب بهره مند می شوند. 

جزء قاسمی تاکید کرد: برحسب نیاز روستاهای استان، پروژه های عمرانی آبرسانی از جمله احداث مخازن،حفر چاه،اصلاح شبکه های آبرسانی فرسوده و خطوط انتقال در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان است. 

وی با بیان اینکه این شرکت به ۲۱ شهر استان خدمات مربوط را ارائه می دهد ابراز کرد: استان زنجان ۹۰۷ روستا دارد که از این تعداد ۶۱۷ روستا از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: در مجموع بیش از ۹۰ درصد بخش روستایی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هستند.

کد خبر: ۶۴٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha