۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
بازدید وزیر راه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد مستضعفان از قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال
امروز انجام می‌شود؛

بازدید وزیر راه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد مستضعفان از قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال

وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس بنیاد مستضعفان امروز، دوازدهم دی‌ماه از قطعه دوم آزادراه تهران-شمال بازدید می‌کنند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بازدید اسلامی، نوبخت و فتاح از محل پل زنگوله با ارائه گزارش وضعیت پروژه توسط پیمانکار آغاز می‌شود و با بازدید از طرح اتصال دهانه شمالی البرز به جاده چالوس، تونل البرز شرقی، پل شماره ۲۳، تونل‌های ۲۵، ۲۶، ۲۷، ۲۸،   ۲۹ و نیز تونل‌های ۱۹ و ۲۰ ادامه می‌یابد.

 منطقه دوم آزادراه تهران-شمال حدود ۲۲ کیلومتر طول دارد که از دو راهی شهرستانک آغاز شده و تا حوالی کندوان و پل زنگوله ادامه پیدا می‌کند. از این میزان حدود ۱۶ کیلومتر محور از از تونل و دو کلیومتر نیز از روی پل عبور می‌کند.  بلندترین تونل آزادراهی کشور به نام تونل البرز به طول ۶ هزار و ۴۰۰ متر در این منطقه از آزادراه قرار دارد.  

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران- شمال پیشتر اعلام کرده بود،  بیش از یکصد کارگاه فعال در جای جای منطقه دو آزادراه تهران-شمال فعال و هزار و ۹۵۰ نفر اشتغال مستقیم در این پروژه ایجاد شده است و ۷۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در این پروژه فعالیت شبانه‌روزی دارند.

کد خبر: ۶۴٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha