۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
قیمت ماسک بالاتر از ۱۰۰۰ تومان گرانفروشی است
معاون سازمان صمت خراسان جنوبی:

قیمت ماسک بالاتر از ۱۰۰۰ تومان گرانفروشی است

بیرجند- معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی با بیان اینکه قیمت ماسک سه لایه بالاتر از یک هزار تومان گرانفروشی است، گفت: تیم‌های بازرسی در سطح استان این موضوع را رصد می کنند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، علی تهوری با بیان اینکه این موضوع از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به استان ها ابلاغ شده است، تاکید کرد: از مردم نیز می خواهیم که موارد تخلف را به سامانه ۱۲۴ معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اطلاع دهند.

وی با اشاره به فعالیت ۵ واحد صنعتی تولید ماسک در استان اظهارکرد: قیمت ماسک سه لایه ملت بلون با استاندارد و کیفیت بالا و دارای کد بهداشتی ۱۰۰۰ تومان است و در همه مراکز عرضه از جمله داروخانه ها، تجهیزات پزشکی و سایر فروشگاه های زنجیره ای این سطح قیمتی می بایست رعایت شود، در غیر این صورت با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به تشدید بازرسی و نظارت های مشترک با محوریت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای جلوگیری از عرضه ماسک های فاقد استاندارد و کیفیت در سطح بازار افزود: با توجه به اولویت سلامت مردم، با تشخیص کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از عرضه ماسک های فاقد کیفیت و استاندارد لازم در سطح عرضه جلوگیری خواهد شد.

کد خبر: ۶۴٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha