۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
 ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات در گیلان پرداخت می شود
استاندار گیلان:

۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات در گیلان پرداخت می شود

رشت- استاندار گیلان از اعلام آمادگی سه بانک برای پرداخت هر کدام هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی، اقتصادی و خدماتی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه این کارگروه به لحاظ بهره مندی از اختیارات، در تحقق شعار جهش تولید جایگاه اثرگذاری دارد، بر لزوم استفاده از حداکثر ظرفیت آن تأکید و بیان کرد: برای تحقق این هدف؛ باید همه دستگاه های اجرایی، بانک‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی؛ هماهنگی، انسجام و همکاری شایسته ای داشته باشند.

وی ادامه داد: لازم است از ظرفیت های کارگروه نه فقط در استان بلکه در شهرستان ها نیز استفاده شده و فرمانداران با همکاری همه مدیران ذیربط استانی و شهرستانی، مشکلات را برطرف کنند و درخواست همه واحدها حتی آنهایی که در یک روستا واقع هستند و در مقیاس کوچک نیز فعالیت می کنند، مورد رسیدگی قرار گیرد.

استاندار با اشاره به رتبه پنجم گیلان به لحاظ پرداخت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب با بیش از ۳۷۷ میلیارد تومان از ابتدای سالجاری تا زمان حاضر، یادآور شد: سال گذشته همه سهمیه مشخص شده گیلان و حتی افزون تر، جذب و پرداخت شد و انتظار دارم امسال هم این مهم محقق شود.

وی به مدیران بانک ها تأکید کرد که بدنه کارشناسی را فعال‌تر کرده و با کارآفرینان، کارخانه‌داران و مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی، تعاملی مثبت و مناسب داشته باشند.

زارع به دیدارهای خود با شماری از مدیران عامل بانک های کشور و توافق های انجام شده با آنان اشاره و اضافه کرد: پرداخت یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی، اقتصادی و خدماتی از سوی هر یک از بانک ها، از جمله مفاد این توافق بود که تا حال حاضر، سه بانک در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند.

وی بیان داشت: با استمرار این روند، هیچ واحدی در استان نخواهد بود که درخواست دریافت تسهیلات برای توسعه تولید، خدمات و اشتغال داشته باشد و در این زمینه، با محدودیت مواجه شود.

کد خبر: ۶۴٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha