۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
تسهیلات رونق تولید امسال ۳۱ واحد تولیدی راکد مرکزی را به چرخه بازگرداند
در گفتگو با بازار؛

تسهیلات رونق تولید امسال ۳۱ واحد تولیدی راکد مرکزی را به چرخه بازگرداند

اراک- لهراسبی، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به پرداخت تسهیلات رونق تولید در راه‌اندازی واحدهای تولیدی گفت: تسهیلات رونق تولید امسال ۳۱ واحد تولیدی راکد مرکزی را به چرخه تولید بازگردانده است.

عادل لهراسبی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات رونق تولید مختص بخش‌های سرمایه در گردش، نوسازی و بازسازی تجهیزات و عوامل تولید و راه‌اندازی واحدهای تولیدی می شود اظهار داشت: در این راستا طی سال جاری ۳۱ واحد تولیدی راکد در استان مرکزی این تسهیلات پرداخت شده و به چرخه تولید بازگردانده شده اند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: استان مرکزی در حوزه تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸ قانون بودجه رتبه سوم کشور را دارد.

وی عنوان داشت: تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه با بهره ۱۴ درصد پرداخت می‌شود که متقاضیان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه بهین یاب از این ظرفیت در راستای تأمین سرمایه در گردش، نوسازی و بازسازی و یا تکمیل واحدهای تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی استفاده کنند.

لهراسبی بیان داشت: احیای واحدهای تولیدی نیمه فعال مهم‌ترین رویکرد این سازمان برای رونق تولید و توسعه اشتغال محسوب می شود لذا با استفاده از ظرفیت‌های مطلوبی که در بخش صنایع و معادن این استان وجود دارد می توان تحول عظیمی در اشتغال ایجاد کرد.

کد خبر: ۶۴٬۵۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha