۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
حمایت از برنامه های وزارت صمت در مبارزه با فساد و رانت خواری
رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد

حمایت از برنامه های وزارت صمت در مبارزه با فساد و رانت خواری

درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در وزارت صمت، حمایت این سازمان از برنامه های وزارت صمت در مبارزه با فساد، برخورد با دلالان و حذف رانت خواری از بازار فولاد و خودرو را اعلام کرد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان در نشست با علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر این مطلب، افزود: با تمام وجود در کنار وزارت صمت برای پیگیری حقوق مردم و برخورد با سودجویان در این شرایط سخت اقتصادی هستیم.

ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده های تنظیم بازار توسط تعزیرات
وی با بیان اینکه نظارت ها بر بازار باید خروجی محور و نتیجه گرا باشد، گفت: قوانین باید بازدارندگی لازم را در خصوص مبارزه با گرانفروشی داشته باشند و رسیدگی تعزیرات به پرونده های تنظیم بازار باید تسریع یابد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر هماهنگی بخش های مهم اقتصادی برای عبور از شرایط سخت تاکید کرد و افزود: اگرچه برخی مشکلات ناشی از تحریم هاست اما به همت تولیدکنندگان، همراهی دولت و حاکمیت افزایش تولید را در همین شرایط سخت داشته ایم که نشانگر عزم، اراده و هماهنگی تمامی ارکان می باشد.

درویشیان با تاکید بر اینکه این شرایط سخت اقتصادی مدیران جسور را می‌طلبد، گفت: تصمیمات جدید ستاد اقتصادی دولت در خصوص رفع تعهد ارزی صادرکنندگان و تسریع در ترخیص کالاها از گمرکات، نمونه‌هایی از تصمیمات جسورانه بوده است.

کد خبر: ۶۴٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha