۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
 اولویت با واکسن ایرانی است که می تواند در آینده بازده اقتصادی هم داشته باشد
فوق تخصص ICU بیمارستان مسیح دانشوری:

اولویت با واکسن ایرانی است که می تواند در آینده بازده اقتصادی هم داشته باشد

اصفهان- فوق تخصص ICU بیمارستان مسیح دانشوری گفت: اولویت اصلی با واکسن ایرانی کرونا است که می تواند در آینده بازده اقتصادی نیز برای ما به همراه داشته باشد.

به گزارش بازار، محمدرضا هاشمیان در گفت و گو با واکسن آنلاین با تاکید بر اینکه واکسن ایرانی باید زودتر انجام می شد، اظهار داشت: متاسفانه در ابتدای شیوع کرونا نگاه دقیقی در ستاد ملی کرونا حاکم نبود و همین باعث فوت زمان در ساخت واکسن ایرانی شد.

وی افزود: مشکل خرید واکسن کرونا حل شده است و با موافقت اولیه برای انتقال این واکسن با داخل و همچنین ساخت واکسن ایرانی امیدواریم بتوانیم ۶۰ درصد جامعه را با واکسیناسیون ایمن کنیم و این دوران سخت که با تلفات بسیاری همراه بود را از سر بگذرانیم.

فوق تخصص ICU بیمارستان مسیح دانشوری تصریح کرد: نیاز ما به واکسن اعم از خارجی و ایرانی به ۱۰۰ میلیون دوز است که واکسن ایرانی با تایید سازمان بهداشت جهانی در دو نوبت تزریق خواهد بود.

وی اضافه کرد: واکسن کرونا، خارجی و داخلی ندارد چراکه هر دو با تایید سازمان بهداشت جهانی می تواند کشورها را از شر این ویروس منحوس رها سازد اما اولویت اصلی با واکسن ایرانی است که می تواند در آینده بازده اقتصادی نیز برای ما به همراه داشته باشد.

کد خبر: ۶۴٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha