۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
مجوز صادرات محصولات حوزه بهداشت صادر شد
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا:

مجوز صادرات محصولات حوزه بهداشت صادر شد

رحمانی فضلی، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با هماهنگی وزارت بهداشت، صمت و گمرک صادرات محصولات بهداشتی انجام می‌شود.

به گزارش بازار، عبدالرضا رحمانی فضلی در پنجمین جلسه اصلی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران افزود: در جلسه امروز از جمع بندی مجموعه اقدامات و مصوبات ستاد از ابتدا تاکنون گزارشی ارائه شد که به نتیجه رسیدیم بیش از ۹۵ درصد مصوبات ستاد و کمیته به نحو احسن انجام شده است.

وی گفت: دستگاه‌های اجرائی، اصناف و اتحادیه‌ها در امر مقابله با بیماری کرونا همکاری خوبی داشته اند و مردم و اصناف با وجود مشکلات همکاری کرده اند.

رحمانی فضلی گفت: براساس پیش بینی‌های وزارت بهداشت شرایط قابل قبول است، اما به این معنا نیست که فضا عادی شده است و نباید سهل انگاری شود.

وی افزود: با نوع جدید جهش کرونا در انگلستان و اروپا مواجهیم و این بیماری قابل اعتماد و قابل شناسایی دقیق نیست و در همه شرایط باید حداقل رعایت‌ها را از جمله زدن ماسک و فاصله گذاری داشته باشیم تا دوباره درگیر موج جدید بیماری نشویم.

وزیر کشور گفت: یکی از مصوبات این جلسه این بود که صادرات محصولات بهداشتی انجام شود که خبری خوشحال کننده است و در روزهای اول شیوع بیماری که ماسک، کیت تشخیصی و دستگاه اکسیژن ساز نداشتیم، اما الان به جایی رسیده ایم که می‌توانیم علاوه بر تامین نیاز داخل، صادر کنیم.

رحمانی فضلی گفت: مقرر شد با هماهنگی میان وزارت خانه‌های بهداشت و صمت و گمرک اجازه صادرات داده شود.

کد خبر: ۶۴٬۴۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha