۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
بورس همچنان روی مدار منفی/ سهامداران یک به یک می روند
بازار بررسی می کند؛

بورس همچنان روی مدار منفی/ سهامداران یک به یک می روند

ساری- تحلیل های آماری نشان می دهد که بازار بورس همزمان با روزهای سرد زمستانی به خواب و اغما رفته و همچنان سهامداران مازندرانی در آرزوهای سبزشدن نمادها هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، بررسی تابلوهای تالار شیشه ای در مازندران نشان می دهد که این بازار همزمان با هفته سرد زمستانی در خواب و کما رفته و نوسانات پی درپی آن را به روزمره گی کشانده است.

اشتیاق بورس بازان مازندرانی به حفظ سهام همانند چندماه گذشته کمتر شده و صف های فروش نسبت به صف های خرید سنگین تر هستند. بازار شیشه ای همچنان غبار گرفته و آینده ای مبهم دارد و مشخص نیست این وضعیت منفی آن تا کی باید ادامه یابد.

وجود مافیای بازار و بورس حضور در این بازار را بیش از همیشه پرمخاطره و ریسک پذیرکرده است.

علی جعفری مدیر بورس منطقه ای مازندران در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طی هفته جاری ۲۷۸ میلیون و ۴۳۷ هزار و۴۰۲ سهم در بورس استان معامله شد که نسبت به ۳۰۰ میلیون ۱۹۴ هزار سهام هفته قبل کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه ارزش معاملات در هفته جاری به بیش از سه هزار و ۳۷۹ میلیارد ریال رسیده است، افزود: ۴۷ درصد مبادلات سهام به ارزش هزار و ۵۸۱ میلیارد ریال مربوط به خرید سهام و ۵۳ درصد به ارزش هزار و ۷۹۸ میلیارد ریال مربوط به فروش سهام بوده است.

وی ادامه داد: در این هفته سهام شرکت های صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت، کمند خدمات انفورماتیک، بانک اقتصاد نوین و صندوق سرمایه گذاری اعتماد آفرین پارسیان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

بازار سرمایه مازندران طی هفته های قبل نیز وضعیت پر نوسانی را گذرانده است و سهامداران این بازار همچنان به روزهای سبز و خوش چشم دوخته اند.

کد خبر: ۶۴٬۳۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha