۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
 سرمایه گذاری ۱۲۶ میلیارد تومانی برای پروژه های آب و برق در مازندران
معاون استاندار مازندران مطرح کرد

سرمایه گذاری ۱۲۶ میلیارد تومانی برای پروژه های آب و برق در مازندران

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: ۳۲ پروژه صنعت آب و برق در مناطق مختلف استان با اعتبار ۱۲۶ میلیارد تومانی همزمان با سی و چهارمین پویش الف- ب ایران بهره برداری می شود.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه روز پنجشنبه ۳۲ پروژه در صنعت آب و فاضلاب وبرق با حضور مدیران کشوری و توسط رئیس جمهور افتتاح می شود، افزود: از مجموع پروژه ها ۹ طرح در صنعت آب و برق و ۲۳ پروژه در حوزه آب و فاضلاب است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از ۲۳ پروژه آب و فاضلاب ۵۷ روستای استان از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می شوند و برای اجرای طرح های این بخش بیش از ۶۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

وی شمار جمعیت بهره مند از طرح های آب و فاضلاب را ۳۲ هزار نفر اعلام کرد.

خیریان پور همچنین با اشاره به افتتاح ۹ طرح برق منطقه ای در استان گفت: این طرح ها شامل نیروگاه های مقیاس کوچک بوده که با سرمایه گذرای بخش های خصوصی و سرمایه گذاری خارجی در استان اجرا شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران یادآور شد: برای اجرای پروژه های برق نیز در استان بیش از ۶۶ میلیارد تومان هزینه صرف شده است و این طرح ها در شهرهای مختلف از جمله چمستان، بابل و بهشهر بهره برداری خواهد شد.

کد خبر: ۶۴٬۳۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha