۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
جلسه هفتگی پایش طرح اقدام ملی مسکن برگزار شد
با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

جلسه هفتگی پایش طرح اقدام ملی مسکن برگزار شد

با حضور وزیر راه و شهرسازی، جلسه هفتگی پایش طرح اقدام ملی مسکن با حضور معاونان وزیر برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، دیروز دهم دی ماه با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی جلسه دیگر از سلسله جلسات هفتگی پایش طرح اقدام ملی مسکن در محل این وزارتخانه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، حبیب‌اله طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ارائه گزارشی درخصوص آخرین اقدامات انجام گرفته در این طرح در استان های مختلف پرداختند.

در این جلسه که به شکل ویدئوکنفرانسی مدیران کل راه و شهرسازی استان ها نیز شرکت داشتند، نمایندگانی نیز از شرکت بازآفرینی شهری، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت آموزش و پرورش و دیگر مجموعه های مربوط به این طرح حضور یافتند.

در این جلسه محمودزاده، معاون مسکن و ساختان وزارت راه و شهرسازی آخرین اقدامات انجام گرفته درخصوص طرح اقدام ملی مسکن در استان‌ها را به تفکیک و با ارائه آمار ارائه داد.

وزیر راه و شهرسازی در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم برگزاری جلسات پایش طرح اقدام ملی مسکن که به صورت هفتگی برگزار می‌شود بر حضور همه مجموعه‌های درگیر در این پروژه تاکید کرد.

در این جلسه همچنین محمد اسلامی ضمن مهم دانستن بررسی هرچه بیشتر ثبت پرونده‌ها برای گروه‌های مختلف جامعه هدف در طرح اقدام ملی مسکن از جمله جامعه کارگری، بازنشستگان، زنان سرپرست خانوار و دیشگر اقشار بر ارائه گزارش بابت پیشرفت فیزیکی طرح اقدام ملی و میزان واگذاری زمین به متقاضیان در استان‌های مختلف در جلسات آینده تاکید کرد.

کد خبر: ۶۴٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha