۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
دهم دی ماه؛ آخرین مهلت تکمیل مدارک انتخاب صادرکنندگان نمونه
رئیس کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران اعلام کرد

دهم دی ماه؛ آخرین مهلت تکمیل مدارک انتخاب صادرکنندگان نمونه

لاهوتی، رئیس کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران، آخرین فرصت ارسال مدارک برای شرکت در رقابت انتخاب صادرکننده نمونه استان تهران را پایان ساعت اداری روز چهارشنبه دهم دی ماه سال جاری اعلام و عنوان کرد پس از پایان این مهلت فرآیند بررسی مدارک آغاز خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تهران، محمد لاهوتی رئیس کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران، اعلام کرد که دهم دی ماه آخرین مهلت تکمیل مدارک انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

لاهوتی، با اعلام این خبر در مورد زمان برگزاری مراسم انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران توضیح داد: با توجه به شرایط اپیدمی در کشور، ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز برگزاری مراسم روز ملی صادرات را صادر نکرد. بر این اساس تا زمانی که اتاق بازرگانی ایران مراسم روز ملی صادرات را برگزار نکند، استان‌ها هم نمی‌توانند مراسم استانی را برگزار کنند. به همین دلیل، ‌ حدود ۱۰روز قبل کنفدراسیون صادرات ایران، طی‌ مکاتبه‌ای با رئیس اتاق ایران این پیشنهاد را مطرح کردکه مراسم روز ملی صادرات، به صورت ویدئوکنفرانس و در بستر فضای مجازی برگزار شود که استان‌ها هم بتوانند روند انتخاب و برگزاری مراسم را طی کنند. خوشبختانه این موضوع در هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران مصوب و مقرر شد که این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مقامات عالی‌رتبه کشوری در دی ماه برگزار شود.

محمد لاهوتی، رئیس کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق بازرگانی تهران، که ریاست کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران را برعهده دارد، درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در مورد فرآیند انتخاب، معرفی و تقدیر از صادرکنندگان برتر پایتخت گفت: دهم دی ماه به عنوان آخرین مهلت ارسال پرونده‌ها به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران تعیین شده است؛ چرا که در تاریخ قبلی که اول دی ماه بود، مدارک به نسبت ثبت‌نام‌های اولیه تکمیل نشد. تاکنون بالغ بر ۳۰ پرونده از کل ۵۵ ثبت‌نامی که صورت گرفته به دبیرخانه ارسال شده است و فردا یعنی دهم دی ماه آخرین زمان ارسال مدارک‌ خواهد بود.

او افزود: از روز شنبه سیزدهم دی ماه نیز کارشناسان کارگروه انتخاب صادرکننده نمونه استان بررسی‌های‌ اولیه را آغاز ‌می‌کنند و پس از آن مراحل نهایی طی خواهد شد. بر این اساس، تلاش ‌می‌کنیم که انتخاب‌ها و تجلیل از صادرکنندگان نمونه‌ متناسب با تعداد پرونده‌ها باشد و در اولین زمان ممکن مراسم معرفی و تجلیل با توجه به شرایط روز، برگزار شود.

 او افزود: با توجه به اینکه فردا روز پایانی ارسال مدارک است، از کسانی که تاکنون مدارک خود را ارسال نکرده‌اند، تقاضا ‌می‌شود با توجه به عدم تمدید زمان، تا پایان زمان اداری فردا، دهم دی ماه، مدارک خود را به دبیرخانه کارگروه‌ انتخاب صادرکنندگان نمونه ارسال کنند.

فرآیند انتخاب و معرفی صادرکنندگان نمونه استان تهران، طی سه سال گذشته، توسط اتاق بازرگانی تهران و با همکاری سازمان صمت استان و استانداری تهران، اجرا و برگزار و امسال هم ماموریت برگزاری این مراسم به اتاق تهران واگذار شده است.

کد خبر: ۶۴٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha