۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
ارتقای کیفی ۳ محصول تجاری ایران خودرو
مدیرعامل ایران خودرو دیزل خبر داد

ارتقای کیفی ۳ محصول تجاری ایران خودرو

توسلی مهر، مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: ایران خودرو دیزل در سال جاری توانست علاوه بر تحقق شعار جهش تولید سطح کیفیت سه محصول خود را ارتقا دهد.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، مدیرعامل ایران خودرو دیزل، با بیان این خبر، گفت: محصولاتی نظیر کامیون واگن هود با افزایش سطح کیفی از دو به سه ستاره، کشنده فوتون از سه به چهار ستاره و نیز مینی بوس آریان از دو به سه ستاره، موفق شدند کارنامه این شرکت را در سال جهش تولید درخشان کنند.

جواد توسلی مهر، با اشاره به تعهد حدود دو هزار میلیارد تومانی ایران خودرو دیزل به بازار، عنوان کرد: در حال حاضر ۱۵۰۰ دستگاه واگن هود، ۲۱۵ دستگاه اتوبوس و تعدادی مینی بوس و ون در برنامه تولید قرار دارد. در هشت ماهه گذشته نیز حدود ۷۵۰ دستگاه واگن هود تولید شده است. برای اجرای تعهداتی که موعد تحویل آنها تا انتهای امسال است، باید رشد ۴۰۰ درصدی را در تولیداتمان محقق کنیم.

وی با بیان این‌که با انسجامی که میان تمامی کارکنان دیزل ایجاد شده، در آذرماه امسال ۳۵۸ دستگاه واگن هود تولید شد، بیان کرد: این رقم تقریبا برابر با ۵۰ درصد تولید این محصول در هشت ماهه گذشته بوده و جهش بزرگی است که در ایران خودرو دیزل اتفاق افتاده است.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به این‌که تولید اتوبوس که برای هشت سال متوقف شده بود، از آذرماه سال گذشته مجددا راه اندازی و تولید این محصول از سر گرفته شده است، اظهار کرد: در پی این اقدام که از سال گذشته برنامه ریزی آن آغاز و در تیرماه امسال محقق شد، تعهدات قابل توجهی در حوزه اتوبوس شهری ایجاد شد. این اتفاق موجب شد تا هم ایران خودرو دیزل رونق اقتصادی را تجربه کند و هم در میان تولید کنندگان داخلی سرآمد شود.

وی با بیان این‌که تولید ایران خودرو دیزل در حوزه اتوبوس، نسبت به رقبای خود از وضعیت بهتری برخوردار است، خاطرنشان کرد: تاکنون سفارش تولید حدود ۶۴۸ دستگاه اتوبوس را دریافت کرده ایم. از این تعداد ۲۱۵ دستگاه تا پایان سال تحویل می شود. در حال حاضر نیز حدود ۸۵ دستگاه از این تعداد تولید و ۷۹ دستگاه نیز تجاری سازی و تعدادی از آنها به سازمان شهرداری ها و دهیاری های شهرهای مختلف کشور ازجمله تهران تحویل شده است.

توسلی مهر با بیان این‌که در سال آینده با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تولید روزانه اتوبوس نسبت به امسال حدود ۱۰۰ درصد رشد خواهد کرد، تصریح کرد: در حوزه خودروهای کاربردی و سفارشی نیز، برای تولید آمبولانس مذاکرات خوبی با سازمان اورژانس کشور داشتیم که بر اساس آن مقرر شده است تا نیاز حدود دو هزار و ۱۰۰ دستگاه آمبولانس این سازمان را تامین کنیم. هم چنین مذاکرات تولید ۲۰ دستگاه بیمارستان سیار برای یکی از مراکز درمانی انجام گرفته و در حال پیگیری برای تنظیم و عقد قرارداد آن هستیم.

کد خبر: ۶۴٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha