۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
شرکت های استارتاپی در استان همدان حمایت می شوند
مدیرکل پست استان همدان در گفتگو با بازار اعلام کرد

شرکت های استارتاپی در استان همدان حمایت می شوند

همدان - امیدی، مدیرکل پست استان همدان از حمایت شرکت‌های استارتاپی در همدان خبر داد و گفت: در راستای حمایت از شرکت‌های استارتاپی قرارداد و تفاهم‌نامه‌هایی با مجموعه‌های دست‌اندرکار منعقدشده است.

محمد امیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر اینکه شرکت های استارتاپی در همدان حمایت می شوند، عنوان کرد: در راستای حمایت از شرکت های استارتاپی، قرارداد و تفاهم نامه هایی با پارک علم و فناوری همدان، شتاب دهنده نوآوران اکباتان، شتاب دهنده همپیوند و همچنین تفاهم نامه همکاری با مراکز رشد همدان منعقد شده است.  

وی بیان کرد: در این خصوص با دریافت لیست شرکت های زیر مجموعه مراکز ذکر شده، درحال رایزنی با آن ها و عقد قرارداد در راستای ساده سازی ارسال مرسولات شرکت ها با توجه به محتوای تولیدی آنها هستیم.  

مدیرکل پست استان همدان در ادامه به وضعیت اجرای طرح ملی نشانی استاندارد ایرانیان (GNAF) در استان همدان اشاره کرد و گفت:  استان همدان از نظر کدپستی جی نف، دارای ۱۰ شهرستان با رقم یک میلیون و ۳۹۰ هزار رکوردار اطلاعات مکانی است که اطلاعات مکانی شامل دوبخش شهری است که ۳۲ شهر را شامل می شود.

امیدی ادامه داد: همچنین استان همدان با رقم اطلاعاتی ۸۶۰ هزار رکوردار اطلاعات روستایی است که یک هزار و ۱۰۶ روستا را شامل می شود.  

امیدی در این راستا بیان این که در این طرح قرار است ۲۴ دستگاهی که به‌نوعی با آدرس سروکار دارند، دخیل باشند و با پیشروی این طرح آدرس‌های سلیقه‌ای حذف شده و یک آدرس استاندارد با متولی بودن پست خواهیم داشت، اظهار کرد: بهنگام سازی اطلاعات مکانی روستایی از سال ۹۶ هر چهار سال یکبار انجام می شود.  

وی با بیان اینکه در حال حاضر در راستای تامین زیرساخت های پروژه طرح ملی نشانی استاندارد ایرانیان (GNAF) کارها و اقداماتی صورت  پذیرفته است، اضافه کرد: پیگیری تامین وجود لایه مرزبندی محلات و نامگذاری آن در شهرداری‌های سطح استان با اعلام بخشنامه های کمیته نامگذاری معابر و شورای عالی استان در دستور کار جاری شهرداری‌ها قرار دارد و پیگیری مستمر در دست انجام است.  

امیدی ادامه داد: از ابتدای سال جاری نامگذاری معابر و نصب پلاک آبی در اکثر شهرهای استان همدان در دستور کار قرار گرفته است.  

مدیرکل پست استان همدان تاکید کرد: اشتراک گذاری اطلاعات، بین دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان همدان از ابتدای سال جاری در دستور کار این اداره است.

کد خبر: ۶۳٬۹۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha