۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
امضاء دومین طرح بسته حمایت از اقتصاد توسط ترامپ
کووید ۱۹ و دومین طرح بسته حمایت از اقتصاد آمریکا؛

امضاء دومین طرح بسته حمایت از اقتصاد توسط ترامپ

«دونالد ترامپ» سرانجام دومین طرح بسته حمایتی و لایحه بودجه را امضاء کرد.

بازار؛ گروه بین لملل: رئیس جمهور امریکا پس از تهدید به وتو سرانجام دومین طرح حمایت از اقتصاد و همچنین لایحه بودجه را تأیید کرد. این طرح ۹۰۰ میلیارد دلاری برای احیای اقتصادی که به شدت در معرض خطر است، زیاد نخواهد بود.

رئیس جمهور امریکا طرح بسته حمایتی را که با اکثریت آرا در دو مجلس تصویب شد، «شرم آور» خواند و خواستار تغییر چک های ارسال شده به امریکایی ها از ۶۰۰ دلار به ۲۰۰۰ دلارشد.

ترامپ همچنین به سایر اقدامات در قانون بودجه مانند کمک به رژیم های خارجی انتقاد کرده بود. وی در نامه ای که به نانسی پلوسی فرستاده بود ، صراحتا خواستار حذف کمک ها شد.

«اورگن رون ویدن»، سناتور دموکرات گفت: «برای خانواده هایی که فکر می کنند چگونه اجاره خود را در ژانویه پرداخت کنند یا چگونه می توانند خرید خود را انجام دهند، یک هفته تأخیر می تواند پیامد جدی داشته باشد. بحران دونالد ترامپ استرس و مشکلات بیهوده ای را برای میلیون ها خانواده ایجاد کرده است.»

طرح بسته حمایتی جدید هزینه کمک بیکاری را هر هفته ۳۰۰ دلار افزایش می دهد. این طرح همچنین به ازای هر امریکایی ۶۰۰ دلار چک و ۶۰۰ دلار اضافی برای هر کودک تحت تکفل توزیع می کند و ۲۸۴ میلیارد دلار در مشاغل هزینه می کند.

کد خبر: ۶۳٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha