۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
لزوم پیگیری مقتدرانه راهبرد خنثی کردن تحریم‌ها
رئیس قوه قضاییه عنوان کرد

لزوم پیگیری مقتدرانه راهبرد خنثی کردن تحریم‌ها

حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه گفت: با امکانات مادی و معنوی و با نیروهای جوان قادریم بر مشکلات فائق آئیم و راهبرد اساسی خنثی سازی تحریم‌ها را با قدرت پیگیری می‌کنیم.

به گزارش بازار، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پایان نشست سران قوا که به میزبانی رئیس مجلس در بهارستان برگزار شد، گفت: انتظار مردم عزیز ایران با ایستادگی و مقاومت بی نظیر این است که همه مسئولان با یکدیگر هماهنگی، همراهی و همکاری داشته باشند.

وی حفظ وحدت و انسجام میان نهادهای حاکمیت را ضروری و یکی از راهبردهای اساسی برشمرد و تاکید کرد: اکنون مشکلات مردم به ویژه رفع مشکلات معیشتی و پیامدهای بیماری کرونا دو مشکل جدی است که باید با همکاری همه دستگاه‌ها برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: یقین دارم که می‌توانیم این مشکلات را رفع کنیم و این ما می‌توانیم را از شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدا آموختیم.

رئیس دستگاه قضا گفت: ما این را نه در سخن بلکه در عمل اثبات کردیم و مجاهدان این میدان و شهدا نشان دادند و با ابتکارات و خلاقیت در حوزه‌های مختلف نشان داده شد که امکان فائق آمدن بر کل مشکلات و خنثی سازی تحریم‌ها وجود دارد.

وی تاکید کرد: بحمدالله سخنانی که در جلسه مشترک مطرح شد، نشان داد همکاری سه قوه باید در چارچوب اجرای منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی باشد که حقیقتا راه را برای همگان روشن کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: اکنون انسجام و وحدت میان قوا باید برای تحقق خواست، رضایت و اعتمادآفرینی مردم و نیز اجرای منویات رهبر معظم انقلاب باشد.

وی افزود: یقین دارم که بودجه ۱۴۰۰ و برخی مسائل که در جلسه مطرح شد با همکاری دولت و مجلس پیگیری می‌شود و مشکلات با همکاری‌ها و مساعدت‌ها رفع خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از اظهاراتش با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) به حماسه ملی ۹ دی اشاره کرد و گفت: مردم از حضرت زهرای اطهر (س) درس بصیرت آموختند و حقیقتا در ۹ دی امتحانشان را پس دادند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: ملت در لبیک به پیام مقتدای بصیرت آفرین مان با حضور در صحنه، امنیت کشور را تضمین و حقیقتا از انقلاب اسلامی و نظام در مقابله با تخریب گران صیانت کردند.

وی تاکید کرد: باید سالروز حماسه ۹ دی را گرامی بداریم آنچه مردم در مقابل فتنه از خود نشان دادند، دشمن شناسی و دشمن ستیزی بود؛ حماسه‌ای که حرکت انقلاب و حضور بامعنای مردم را در روز بصیرت و میثاق با ولایت به نمایش گذاشت.

کد خبر: ۶۳٬۹۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha